Omassa rojektisatkussa havaittu seuraava...
Savuttaa, ahtaa epäämäräisesti, IC/muut paineputket öljytöhnässä. Turbon laakerissa välystä...
Eli nyt sitten olisi tarjoitus nostaa garretin hyrrä keulilta pois, ja laittaa kuntoon.
Kysymyksenä onkin, toimiiko tuo auto "vaparina" sen ajan kun ahdin on irti. Eli laittais vain sopivilla käyrillä putket kiinni, ns "ohittais" ahtimen. Varmaan aika helvetin laiska auto vaparina, mutta onko jotain mikä voi mennä särki??
ahdin huoltoon
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 10:05
- Paikkakunta: Häme
Aiheesta vielä: Kysyin 99:n ahtimelle huoltoa. Lupasi, että seuraavaksi päiväksi saa valmiiksi. Sanoisin palvelua hyväksi!
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01