Ysisatanen ei kiihdy..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
beeba
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja beeba »

Mulla itellä on 900i ja se käy kehnosti 95 bensalla joten tankkaan 98 ja sillä se kulkee tosin ravistuttaa ko 98 on hituse kalliimpaa :evil: :D
sämpylä
Visberi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Visberi »

Voisihan tuota 98:aa kokeillakkin.

Letkut, johdot ja kalvot on nyt tarkastettu ja kunnossa olivat. Sen sijaan sytytysennakkoa fiksattiin kohdilleen ja taisi sieltä hieman tehoa irrottakkin... pitää vielä ajellä hieman ja tunnustella. Ehkäpä tämä elämä alkaa tästä hymyilemään taas :D
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Seokset kannattaa vilkaista vielä, jos sitä ei ole tehty. Mielummin sopivasti rikkaalla (katsastusarvojen ylärajalle), niin toimii paremmin. Laihalla oleva kaasutinkone tekee juurikin kuvaamaasi miettimistä nopealla kaasunpainalluksella. Monesti tuntuvat vaan säätävän esim. huoltoasemalla turhan laihalle, toki jos on seoksen säätötyökalu niin voihan tuota kokeilla itsekin ruuvata vähän kerrassaan. Ja bensaksi suosittelisin 98:a, toki saattaa toimia 95:llakin, jotkut tomii tai sitten alkaa tulla jälkikäyntiä.
muppelo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja muppelo »

beeba kirjoitti:Mulla itellä on 900i ja se käy kehnosti 95 bensalla joten tankkaan 98 ja sillä se kulkee tosin ravistuttaa ko 98 on hituse kalliimpaa :evil: :D
oma iivari kulkee vallan mainiosti itärajan takaa haetulla 95:lla, ei nakutusta eikä jälkikäyntiä (juu, mulla menee joka toiseen tankilliseen aina se korkillinen 2-t öljyä).
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Vastaa Viestiin