...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
Kysytääns taas Satkun laatikoista
Kysytääns taas Satkun laatikoista
Alkaa -91 T16 oirehtia siihen malliin, että lootalle pitäis tehdä jotain, tai hommata toinen tilalle. Siispä: vaihdekepin keskityksenhän takia -87 tai uudempi loota ainakin saisi olla? Onko tuon ikäisissä (87-93) kaasari- tai iivarilootissa kestävyyden suhteen turbon lootaan verrattuna mitään (huomioitavia) eroja? Ensiövälityksissähän eroja on, mutta sen vaihtaminenhan ei ole ongelma.
...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
Suosittelen vaihdelaatikon vaihtoa ennenkuin jänkittää lopullisesti.
Laatikon numeroista kaksi viimeisintä kertoo kehitysversion.
Esim: 45710
Eka digitti: 4= kumityyny 5= hydraulityyny&turbon tukilaakeri edessä
Toka digitti: vaihteet
Kolmas digitti: enska
Nelos&viitos digitit: kehitysversio: 10 -> on sisäsellä keskityksellä. 12-> on isommalla pinionilaakerilla.
T. Pasi
Laatikon numeroista kaksi viimeisintä kertoo kehitysversion.
Esim: 45710
Eka digitti: 4= kumityyny 5= hydraulityyny&turbon tukilaakeri edessä
Toka digitti: vaihteet
Kolmas digitti: enska
Nelos&viitos digitit: kehitysversio: 10 -> on sisäsellä keskityksellä. 12-> on isommalla pinionilaakerilla.
T. Pasi
-
Need more speed
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
Laatikosta
JOs olet ostamassa uutta salkkua,niin mitä tuo vanha maksaa.
Hommaa uus niin vaihdan sen sinulle jos saan laatikon työpalkaksi????
terv Jari
Hommaa uus niin vaihdan sen sinulle jos saan laatikon työpalkaksi????
terv Jari
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Re: Kysytääns taas Satkun laatikoista
Kysyppä Tomi Toivaiselta Vaajakoskelta tarjous. On aika velho 900 ja 9000 vaihdelaatikkojen kanssa ja antaa korjaukselle vuoden takuun. Numeroa en muista, mutta ajo ohjeen voin yrittää selittää puhelimessa tai potkiaisissa sunnuntaina, jos olet tulossa.Mikko_H kirjoitti:Alkaa -91 T16 oirehtia siihen malliin, että lootalle pitäis tehdä jotain, tai hommata toinen tilalle. Siispä: vaihdekepin keskityksenhän takia -87 tai uudempi loota ainakin saisi olla? Onko tuon ikäisissä (87-93) kaasari- tai iivarilootissa kestävyyden suhteen turbon lootaan verrattuna mitään (huomioitavia) eroja? Ensiövälityksissähän eroja on, mutta sen vaihtaminenhan ei ole ongelma.
...niin se vika on 1-2-vaihteiden kytkentärenkaassa, tai ainakin siellä päin. Kahdesti on kakkoselle vaihtaessa rusahtanut ja enää ei meinaa em. pykälät millään mennä päälle ja varsinkaan ykköstä saada pois. jos sen ensin on saanut rusikoitua päälle. Saattaa olla se hioutuu pikkuhiljaa käyttökelpoiseksi, tai sitten ei. Kolmosella ei kuitenkaan ole mitenkään mukava lähteä paikaltaan.
Vanhojen laatikoiden kanssa on vähän niin ja näin. Tuurilla saat hyvän
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vanha laatikko on ihan fiksua laittaa, kunhan ei osta ihan sikaa säkissä. Mieltuiten vaihdettavalla laatikolla pitää päästä itse tai luotettavan/arvostelukykyisen kaverin ajamaan ennen moisen ostoa.
Kymmeniä laatikkoja hämmäntäneenä voin sanoa, että toiselle priima on toiselle aivan finaalissa. Jokainen kuitenkin tunnistaa hyvän laatikon käyttäessään moista.
Joskus noita laatikoita jaksoin itsekin rempata, mutta nykyään jos laatikko hajoaa laitan mieluummin tilalle hyvän käytetyn kuin isolla rahalla korjatun.
Kymmeniä laatikkoja hämmäntäneenä voin sanoa, että toiselle priima on toiselle aivan finaalissa. Jokainen kuitenkin tunnistaa hyvän laatikon käyttäessään moista.
Joskus noita laatikoita jaksoin itsekin rempata, mutta nykyään jos laatikko hajoaa laitan mieluummin tilalle hyvän käytetyn kuin isolla rahalla korjatun.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).