Pystykeulan maski viistossa ?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"

Pystykeulan maski viistossa ?

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva

No nyt se on todistettu, käyhän se, mutta ei ole edukseen...

:roll: :?

Meinasin jo käydä kokeilemassa itse :lol:
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Entäs toisinpäin??
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

En ois tuotakaan uskonut 8)
EDIT: Melkonen sliipperi taitaa olla tuo kuvan satku
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Passapi ne kyllä . oon kokeillu ja kerran toin julki myös täällä , mutta mielepiteeni tyrmättiin oitis , joten päätin antaa asian olla . Mutta sen kerron kuitenkin vielä , että myös 9000 maski käy ku lyhentää siitä ne reunimmaiset rivat pois eikä ole yhtään hullumman näköinen.
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Reijo kirjoitti:Passapi ne kyllä . oon kokeillu ja kerran toin julki myös täällä , mutta mielepiteeni tyrmättiin oitis , joten päätin antaa asian olla . Mutta sen kerron kuitenkin vielä , että myös 9000 maski käy ku lyhentää siitä ne reunimmaiset rivat pois eikä ole yhtään hullumman näköinen.

Kohta on kaikissa og satkuissa tonnarin maskit lyhennettyinä :wink:

Eli kiinnityspaikat ja korkeus ja viistoisuus ovat samat vinokeula satkuissa ja tonnareissa ???

Vois haalia itelle tonnarin kromimaskin ja lyhentää siitä päädyt,,, tuliskohan hyvä '?

Täytyypä ruveta photoshoppaamaan :D :idea: :arrow:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Tulee hyvä kun tarkasti mittaat , oman alkuperäisen maskin laita tonnarin makskin päälle ja piirrät sit rautasahalla poikki ja hiukan vuolee maskin takaa konepellin tuulihaalle koloa, sopii hyvin kromimaskista olen tehnyt pari tälläistä ja tonnaria on vain viistokeulana , eli maskin korkeus on sama . joitakin kuvia löytyy lisävalot sotkee pikkasen , ei nykyään ole enää noita. http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=62276

http://office.vippet.net/servlet/genera ... mage=62277
Vastaa Viestiin