T16, turbon lämpökilpi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

T16, turbon lämpökilpi

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Onko HYVINKIN oleellinen kapistus? Omasta vehkeesstä kyseinen peltilätkä yhty happeen ja hävisi ajossa. Nyt kun on auto taas kotona ja pääsi jälleen projektin kimppuun huomasin että turbon yläpuolella ainakin ne konepellin eristemuovit oli käristyny turbon ylöpuolelta, onhan siinä välissä vielä virranjakajakin. Onko kellään huonoja kokemuksia ilman lätkää ajamisesta.

Ainakin vielä tuntuu jakaja olevan kunnossa :roll:
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei ole kovin oleellinen. On tuo omistakin yleensä hapantunut, tilalle voi vääntää pellistä itsetehdynkin. Eipä tuo virranjakaja ole koskaan käristynyt sen puutteestakaan, tosin jos sen o-rengas vuotaa niin eipähän ainakaan samantien valu turbon päälle käryämään öljy. Nyt kun on omassa autossa DI-sytkä, niin ei ole kilpeä lainkaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Alumiinista se on näppärä veistää.
99T-museopeli
Vastaa Viestiin