hulluutta? kenties mutta tupliksessa on tuplan verran tunnelmaa enempi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kytkimessä häikkää , ottaa pohjassa eikä irroita kunnolla ja onhan tuo hiukan jo elähtänyt
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
kuvia myöhemmin
Turbon puute ei ole mikään ylitsepääsemätön ongelma.jus kirjoitti:Ei siinä mitään hulluutta ole, 99 on kaupunkipyörityksessä paljon näppärämpi eikä maantielläkään ollenkaan hassumpi kunnossa ollessaan. tunnelman piikkiin menee sitten ohjaustehostimen, ilmastoinnin ja turbon puute.
Onnea valitsemallasi tiellä, kytkimen kuntoonlaittaminen ei liene iso juttu, varsinkaan jos vika on pääsylinterin palautusjousessa tai tiivisteissä.
Kaikkihan nuo puutteet ovat korjattavissa 99:nkin kohdalla, joskin se turbon puute lienee helpoin ratkaistava.Mertmi kirjoitti:Turbon puute ei ole mikään ylitsepääsemätön ongelma.jus kirjoitti: tunnelman piikkiin menee sitten ohjaustehostimen, ilmastoinnin ja turbon puute.![]()
Tuntuu olevan menohalut aika pahasti kadoksissa 99:stäsi. Oma -84 99 yhdellä kaasarilla ja 4-lovisella laatikolla meni kuitenkin sen 185 mittarin mukaan (varmaan kuitenkin reilusti +160 km/h todellistakin nopeutta).Juki-76 kirjoitti:Terve!
Huippuja olen saanut peräti (vaan) huimat 155 km/h ja silloin oli suunnilleen kaasupedaali poljettu konehuoneeseen asti pohjaan.
Johtuukohan tuo ero jostain laatikon välityksistä vai mistä?