Elikkä näin kesäkuumilla tuolla kaupungin ruuhkissa meinaa heittää välillä lämpöjä liian ylös kun tuo Flekri menöö liian myöhään päälle.
Millä lämpö arvoilla nuita antureita on saatavilla?
Syylärin Flekrin lämpöanturit.
Syylärin Flekrin lämpöanturit.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ei niitä ole kuin yhtä lajia. Mahtaako edes tarvikkeena olla eri lämpöarvoisia. Laita katkaisin kojelautaan niin saat puhaltimen päälle koska haluat.
Jos vetää suorat johdot niin flekti ei pyöri ihan yhtä kovaa kuin normaalisti, joten nopea relekytkentä siihen korjaa tuon "pulman".
Jos vetää suorat johdot niin flekti ei pyöri ihan yhtä kovaa kuin normaalisti, joten nopea relekytkentä siihen korjaa tuon "pulman".
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
itse ostin motonetista tuon "kylmemmän" (h-kone -84) kun ei tuo päältäpäin uudennäköinen jäähdytin tunnu suoriutuvan tehtävästään riittävän hyvin. nyt alkaa flekti pyörimään heti kun neula ylittää "vaakatason", rauhallisemmissa mielin voi ajaa ruuhkassa. tuon rinnalla mulla on myös kesätermostaatti. nyttemmin on sitten hankittu parempi (hope) jäähdytin joka tosin vielä odottaa asennusta.
Viimeksi muokannut lucaf, Ti Kesä 05, 2007 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vaimo hommasi kauppakassiksi T16 -84 ja lämmöt on hiukan kanssa kysymysmerkki. Ovat vielä vihreällä, mutta korkealla.
Syyläriä ei edellisen omistajan muistiinpanojen mukaan ole vaihdettu, flektikin lähtee pyörimään, termarin vaihdoin justiinsa (88 asteinen) ja EGR on poistettu toiminnasta ja tulpattu.
Lämmöt ovat aika korkealla (3-4 mm punaisesta) kun ajosta pysähtyy ja antaa käydä, ajossa lämmöt pysyvät noin 2/3 vihreestä.
Ohessa kuva kolmen kymmenen kilometrin ajon jälkeen ja pari minuuttia tyhjäkäynnillä.
http://lh4.google.co.uk/image/tr80kl/Rm ... imgmax=512
Toinen kuva on otettu heti kun on pysähdytty ajosta valtatiellä.
http://lh3.google.co.uk/image/tr80kl/Rm ... imgmax=512
Syyläriä ei edellisen omistajan muistiinpanojen mukaan ole vaihdettu, flektikin lähtee pyörimään, termarin vaihdoin justiinsa (88 asteinen) ja EGR on poistettu toiminnasta ja tulpattu.
Lämmöt ovat aika korkealla (3-4 mm punaisesta) kun ajosta pysähtyy ja antaa käydä, ajossa lämmöt pysyvät noin 2/3 vihreestä.
Ohessa kuva kolmen kymmenen kilometrin ajon jälkeen ja pari minuuttia tyhjäkäynnillä.
http://lh4.google.co.uk/image/tr80kl/Rm ... imgmax=512
Toinen kuva on otettu heti kun on pysähdytty ajosta valtatiellä.
http://lh3.google.co.uk/image/tr80kl/Rm ... imgmax=512
Saab 900 Turbo 16i -84