Taaskerran ahtopaineista?
Taaskerran ahtopaineista?
Millon ton ahtopaine viisarin pitäis heilahtaa sinne punaiselle alueelle? Omassa autossani se menee keltasen loppuun mutta ei pitemmälle.. Onks autossa joku vika vai eikö sen viisarin kuulukkaan mennä sinne punaiselle alueelle. Ja autonihan on 900 T16 aero..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Eihän sen pitäisikään mennä punaiselle. Manuaalissakin sanotaan, että ota yhteyttä merkkihuoltoon, jos ahtopaineviisari menee toistuvasti punaiselle...
Minulla 900T8:ssa on sellaista oiretta, että välillä paineet nousee nätisti punarajalle, kuten pitääkin ja pysyy siinä. Välillä taas ilmeisesti apc haistaa nakutusta ja paineet tippuu ja taas nousee rajalle ja taas tippuu... eli jää soutamaan edestakaisin. Minulla on kaksi apc-boksia ja molemmat tekee samaa, toisella tosin paineet menee välillä vähän punaiselle alueelle, alkuperäisellä korkeintaan keltaisen loppuun.
Minulla 900T8:ssa on sellaista oiretta, että välillä paineet nousee nätisti punarajalle, kuten pitääkin ja pysyy siinä. Välillä taas ilmeisesti apc haistaa nakutusta ja paineet tippuu ja taas nousee rajalle ja taas tippuu... eli jää soutamaan edestakaisin. Minulla on kaksi apc-boksia ja molemmat tekee samaa, toisella tosin paineet menee välillä vähän punaiselle alueelle, alkuperäisellä korkeintaan keltaisen loppuun.
Hieno homma sittenhän mun auto toimuu kuin tauti. Voin jatkaa kurvailuu rauhassa, eikä tartte enää sitä hommaa miettiä.
Mul ei oo manuaalii, niin ei pysty sieltä kattoon apua nähin asioihin mitkä mietityttää.. Mut onneks on tää keskustelualue, mist saa apuu.Eihän sen pitäisikään mennä punaiselle. Manuaalissakin sanotaan, että ota yhteyttä merkkihuoltoon, jos ahtopaineviisari menee toistuvasti punaiselle...
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79