APC:n jälkiasennus
APC:n jälkiasennus
Hei!
APC:tä värkkään paikoilleen ja pitäisi päästä käsiksi tuonne ylipainekytkimeen. Tuo polvisuoja paneeli ei vain halua lähtä irtoamaan. Miksiköhän? Tähän mennessä tehtyä.. konehuoneen puolelta kummaltakin puolelta 2 16mm pulttia irroitettu. Tuhkakupin takaa yksi 10mm pultti ja keskikonsolin mustan muovikehyksenkin irroittelin kokonaan. Ratin alta musta muovisuoja irroitettu myös. Kaikki haku napin takaa löytyneet pultit ja tuuvit pitäisi olla nyt irti?? Vieläkö siellä on jossain piilossa jotain pultteja/klipsejä tai jotain muuta ?? Kiitos kovasti jo etukäteen.
APC:tä värkkään paikoilleen ja pitäisi päästä käsiksi tuonne ylipainekytkimeen. Tuo polvisuoja paneeli ei vain halua lähtä irtoamaan. Miksiköhän? Tähän mennessä tehtyä.. konehuoneen puolelta kummaltakin puolelta 2 16mm pulttia irroitettu. Tuhkakupin takaa yksi 10mm pultti ja keskikonsolin mustan muovikehyksenkin irroittelin kokonaan. Ratin alta musta muovisuoja irroitettu myös. Kaikki haku napin takaa löytyneet pultit ja tuuvit pitäisi olla nyt irti?? Vieläkö siellä on jossain piilossa jotain pultteja/klipsejä tai jotain muuta ?? Kiitos kovasti jo etukäteen.
Viimeksi muokannut J-ani, Ke Kesä 27, 2007 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1890
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Irtos Olin ottanut konehuoneenpuolelta väärät pultit auki... oikeat pultit oli peitetty jollain massalla.. eli olivat hyvin piilossa.. sattuuhan sitä. Oikeiden pulttien aukasun jälkeen tippu käsiin suoraan vähän vetäsemällä.
Tuli vain uusi ongelma! Ei ylipainekytkintä näkyvissä siellä "telineessä" missä sen pitäisi ilmeisesti ässässäkin olla.
Tuli vain uusi ongelma! Ei ylipainekytkintä näkyvissä siellä "telineessä" missä sen pitäisi ilmeisesti ässässäkin olla.
#1890
Vaikka saitkin polvisuojan jo irti, niin vastaisen varalle tässä täsmäohje:
http://www.fixmysaab.com/900_repair/kne ... &nointro=1
http://www.fixmysaab.com/900_repair/kne ... &nointro=1
Viimeksi muokannut jus, Ti Touko 20, 2008 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Noilla ohjeilla kyllä saa ainakin polvisuojan irti, on niin selkeä ohje .
jus:lla on aina noita hyviä tietoja.
Hyvä että homma onnistui, muistelen että oli itselläkin jotain irroitusongelmia.
Eikös löydy siitä peltisestä telineestä polkimien suunnalta?
Ei kai joku jo ole sitä ottanut pois?
jus:lla on aina noita hyviä tietoja.
Hyvä että homma onnistui, muistelen että oli itselläkin jotain irroitusongelmia.
Eikös löydy siitä peltisestä telineestä polkimien suunnalta?
Ei kai joku jo ole sitä ottanut pois?
900S(T5.5) M1991(KR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1170
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
No niin johtosarjaa tehdessä on osa päivää pyörähtänyt. Muutamia kysymyksiä on tuossa mieleen noussut.
1. Magneetti venttiilin johdotus liitin on kahdella pyöreällä uros nastalla. Kumpaan venttiilin liittimeen tulee maa ja kumpaan on se keltavalkoinen piuha?
2. Nakutusanturin puolella sama homma kuin ylempänä. Kumpaan anturin liittimeen tulee vihreä johto ja kumpaan ruskea?
3. Muuta ei keksi tähän hätään.
1. Magneetti venttiilin johdotus liitin on kahdella pyöreällä uros nastalla. Kumpaan venttiilin liittimeen tulee maa ja kumpaan on se keltavalkoinen piuha?
2. Nakutusanturin puolella sama homma kuin ylempänä. Kumpaan anturin liittimeen tulee vihreä johto ja kumpaan ruskea?
3. Muuta ei keksi tähän hätään.
#1890
1:Ei mielestäni väliä, itse vedin jompaan kumpaan ja toisesta liittimestä suoraan mankun jalan alle maadoitukseen.J-ani kirjoitti:No niin johtosarjaa tehdessä on osa päivää pyörähtänyt. Muutamia kysymyksiä on tuossa mieleen noussut.
1. Magneetti venttiilin johdotus liitin on kahdella pyöreällä uros nastalla. Kumpaan venttiilin liittimeen tulee maa ja kumpaan on se keltavalkoinen piuha?
2. Nakutusanturin puolella sama homma kuin ylempänä. Kumpaan anturin liittimeen tulee vihreä johto ja kumpaan ruskea?
3. Muuta ei keksi tähän hätään.
2.Sama juttu että mielestäni napaisuudella ei ole väliä.
Kunnolla suojattu rca-piuha on tuohon omiaan.
3.Paineanturin itse jätin konehuoneen puolelle, noi hajoo kumminkin ennemmin tai myöhemmin niin on helpompi ohittaa.
Ylipainekatkasijan jätin pois, letkusta oli helppo vetää ahtomittarille letku ja monet ovat raportoineent että twiikatun apc:n kanssa ei taho yp-kytkimen säätöalue riittää.
Apc:lle löytyy suoraan sähkönsyöttö sulakerasiasta, en muista vaatiko irtokontaktin mutta niitä löytynee helposti purkuautoista.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992