Moro!
Aloitettiin eilen purkamaan roippeita pois tieltä ja tarkoitus olisi ensi viikolla viedä kansi hiottavaksi, ja sen jälkeen vaihtaa tiiviste. Aiempaa kokemusta ei ole, joten hyviä neuvoja homman eri vaiheista otetaan vastaan. Tällä hetkellä mielessä pyörii mm:
-jakoketjun ajoitus, että miten sen saa sitten takaisin kohdilleen?
-mitä kaikkea kannattaa samalla tarkistaa/vaihtaa kun kerran kone on auki?
-onko jotain tiettyä tiivistemerkkiä jota kannattaa/ei kannata laittaa?
-Hyviä/huonoa kokemuksia pajoista, jotka tekevät kannen hiontatöitä.
-Hyviä vinkkejä?
Työn alla oleva laite on siis 900i, 8-venttiilinen vapaastihengittävä, vuodelta '88, ajettu 127000 km.
Vinkkejä kannentiivisteen vaihtohommaan
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7772
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 3054#83054
Ja jos lontoo taipuu niin tänne sitten.
http://www.pastonroot.co.uk/wright/headgr.htm
Ja jos lontoo taipuu niin tänne sitten.
http://www.pastonroot.co.uk/wright/headgr.htm
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#