Vm-87 900i

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
perrin
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 17:46
Paikkakunta: Jaala

Vm-87 900i

Viesti Kirjoittaja perrin »

Moikka. Mikähän voisi olla vialla kyseisessä Saabissa, kesälläkin kylmänä saa sahauttaa jonkin aikaa, ennekuin hörähtää käyntiin. Tulpat, tulpanjohdot. jakajankansi vaihdettu, Eli sahauttaa vain kylmänä. Lämpöisenä ei tarvitse kuin näyttää avainta????
perrin
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Arvaus: suuttimet vuotaa pikkuisen niin että bensanpaine ei käynnistäessä ole kohdallaan. Omassani "korjaukseksi" riitti se että opetteli starttaamaan niin että kääntää ensin virrat päälle ja antaa bensapumpun käydä sekunnin - kaksi ja sitten vasta käynnistää.

Lähtee aina laakista ja tossa välissä kärsimätön ihminen voi vaikka kiinnittää turvavyön aikansa kuluksi.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
perrin
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 17:46
Paikkakunta: Jaala

Viesti Kirjoittaja perrin »

Kiitti vinkistä. Kokeilen..
perrin
J.V.A
"Hirsch"
Viestit: 981
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 23:18
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

Jos kysymyksessä on I 8 venttiilinen niin vian voi löytää likaantuneeesta lisäilmaventtiilistä joka kylmänä ei avaudu riittävästi. Toiseksi syntipukiksi voisi arvuutella lämpöaikakytkintä Tuon lisäilmaventtilin kantsii tarkastaa HUOM! täysin kylmästä koneesta : Lisäilma-aukko pitäisi olla lähes auki jollei ole niin sulkulevy siellä takeltelee ja vaatii puhdistuksen. Näillä eväillä eteenpäin :roll:
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
perrin
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 17:46
Paikkakunta: Jaala

Viesti Kirjoittaja perrin »

Moikka. Jälleen kiitoksia.Tarkista.
perrin
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja muppelo »

J.V.A kirjoitti:Jos kysymyksessä on I 8 venttiilinen niin vian voi löytää likaantuneeesta lisäilmaventtiilistä joka kylmänä ei avaudu riittävästi. Toiseksi syntipukiksi voisi arvuutella lämpöaikakytkintä Tuon lisäilmaventtilin kantsii tarkastaa HUOM! täysin kylmästä koneesta : Lisäilma-aukko pitäisi olla lähes auki jollei ole niin sulkulevy siellä takeltelee ja vaatii puhdistuksen. Näillä eväillä eteenpäin :roll:
ittellä oli täysin jumissa oleva lisäilmaluisti. Ei vaikuttanu käyntiinlähtemiseen juurikaan (nyt on toimiva osa paikallaan). Piti vaan tyhjäkäynnillä pitää sellaista kompromissia ettei kylmänä liikoja ravista ja kuumana ota liikaa kierroksia.

E: eli tuon miu koslan luisti oli juminut kiinni.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Vastaa Viestiin