ässän sytytysennakko

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7727
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

ässän sytytysennakko

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Autona siis og900 matalapaineturbo vm.92

Sain tuossa kaverilta lainaksi ajoituslamppua ja tarkistin tuon ässän ennakon, se oli alipainesäätimen letku irroitettuna jotain 30 astetta, kun sen kaiketi pitäis olla 16?
Vai onko ässään suositelteltu jotain muuta?

Virittelijät kaiketi käyttää lähempää 20asteen perusennakkoa jolloin alavääntöä saadaan paremmaksi, mutta tällöin tarttis kajota jakajan sisäkaluihin että ahdoilla sais ennakot järkeväl tasol...

Nyt kysyisinkis että tarviiko noilla vakioahdoilla 0.4 sytytys saada myös tuonne 11 asteen tuntumaan mikä täysturboissa taitaa se vakio olla?

ELI voiko tuota perusennakkoa pari astetta ilman että tulee suurempaa riskiä?

Alaväännössä vaan tuntuu olevan huomattava menetys. :cry:


jk.Onneksi ajattavuus sentään parani huomattavasti kun uusi molemmat alapallonivelet ja vaihtoi sachsin advantaget ympäriinsä.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin