Onko klubilaisen vanha satku BNO-***

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Onko klubilaisen vanha satku BNO-***

Viesti Kirjoittaja Meazza »

http://www.nettiauto.com/1414362
tai onko tietoa historiasta. Tiedosta kiitollinen :)
MHa
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 24, 2003 12:53
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja MHa »

Kaverin/minun entinen on tuo auto ja pyörinyt täällä Joensuun suunnalla. Itse hommasin tuon vaihdelaatikko vammaisena n. 4 vuotta sitten väliaikaiseksi autoksi oli silloin ajettu n. 460 000km.

Minun aikanani siihen en tehnyt muutakuin sen laatikon vaihdon ja oikaisin kannen ja vaihdoin pahvin, kampuran stefat ja kytkimen laitoin myös.

Kaveri osti sen minulta n. 490 000km ajettuna. Sitten siihen on lisätty tuo cooleri ja ruuvattu vain hukkaporttia ja säädetty sytkä. Ei mitään APC:tä eikä bleedereitä. Ruiskuboxi vaihdettiin uudempaan. Kulkee mukavasti, mutta vaatii vähän malttia tuon kaasun kanssa kun ei ole sitä APC:tä ym.

2006 Vaihdettiin jakoketju ja laahaimet ja muutama nostaja.

5-vaihteisen lootan perästä irtosi hampaat joten vaihdettiin tilalle 4-vaihteinen ihan tavan -80 vm. 99:stä+7-enska.

Nyt ajettu 523 000km. Ihan hyvä peli pelleiltään ja siisti sisusta, ei vie juurikaan öljyä ja muutenkaan ollut mitään suurempia murheita.

Kilometreistä tietysti voi jokainen päätellä jotakin, alusta voisi jo kaivata pientä päivitystä ja vetoakseleiden kupit vaihtoa, ihan ok auto oli kuitenkin mielestäni. Eikä ole ollut missään renkaan polttokäytössä vaan ihan matka-ajossa.

Naurettiin kaverin kanssa että tuo satku on kuin vanha viini, vanhetessaan hinta vain moninkertaistuu.

-MHa
-MHa
900T Finlandia -79, 900T S 5D -80
900T16 Aero -91
900 -87
9-5 Aero Wagon 2004
9-5 Wagon 2004
9-3 SE 2002
9-3 Wagon 2008
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Heh, tuota ruiskuboksin vaihtoa, "ei kierrosrajaa"-mainosta hiukan ihmettelin. Käsittääkseni kukaan ei ole Lucaksesta kierroslukurajoitinta poistanut, ahtopainerajoitus ässissä kyllä toki katoaa jos vaihtaa 14.1 version yksikön.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
SaappiHarri
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 13:16
Paikkakunta: Mikkeli/Kouvola

myyjä puhui paskaa..

Viesti Kirjoittaja SaappiHarri »

kävin eilen katsomassa ja PETYIN pahemman kerran:

myyjä kehui maasta taivaisiin ja unohti kerto seuraavia asioita:

-että autolla oli ajettu yli 522 tkm
-autossa ei todellakaan ole madallussarjaa eikä sähköpeilejä..
-kuskin puolelta löytyi penkinlämmitin,mut kytkin rikki..
-ei siellä mitään tehoboksia ollut..
-samat renkaat mitkä kuvissakin
-korissa ruostevaurioita, reikiä ainakin kolme löysin, paikkamaalailtu tositörkeästi..
-jarrut aivan loppu kuskin puolelta takaa ja edestä, voitte päätellä jo tässä vaiheessa, mitä kusetusta myyjän ilmoitukseen verrattuna..

noh kävin koeajamassa:
-vedätettäessä ravistaa ihan saatanasti, joten vetonivelet ainakin paskana yhdistettynä, marngoneihin-> ei hyvä..
- mielestäni ei kulkenut kyllä luvatun lailla..
- oikeasta etukulmasta "paukkuu"..
-TUPAKOITU, yms..
-JNE...

ELI ÄLKÄÄ IHMEESSÄ VAIVAUTUKO KATSOMAAN AINAKAAN PITEMMÄSTÄ MATKASTA, MYYJÄ KUSETTAA..

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... find_agent

KIVA OLI PILATA KESÄN HIENOIN PÄIVÄ JA AJELLA KUUMASSA AUTOSSA KATSOMAAN "PASKAA" 260KM..
kun mikään ei riitä
eikä sekään riitä
Vastaa Viestiin