Mikä meni kytkinrempassa pieleen? TOIMII TAAS!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Mertmi kirjoitti:Uusi työsylinteri vaan sinne ja matka jatkuu...
Juuri näin ... :wink: :wink:
vonchili
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 00:29

Viesti Kirjoittaja vonchili »

Mertmi kirjoitti:Uusi työsylinteri vaan sinne ja matka jatkuu...
Eli siis se ilmausruuviko kiertyy siihen kiinni? Eilisessa vetutuksessa en ajatellut enää selkeästi, onneksi ei ollut hitsikamoja hollilla =).

Maanantaina siis suuntana motonet ja työsylkän vaihtoon!
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

vonchili kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:Uusi työsylinteri vaan sinne ja matka jatkuu...
Eli siis se ilmausruuviko kiertyy siihen kiinni? Eilisessa vetutuksessa en ajatellut enää selkeästi, onneksi ei ollut hitsikamoja hollilla =).

Maanantaina siis suuntana motonet ja työsylkän vaihtoon!
Kyllä vaan, eli koko sylkyn vaihtaa, niin loppuu se murhe.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
vonchili
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 00:29

Viesti Kirjoittaja vonchili »

Ainaisen natinan sijaan positiivinen postaus.
Eli vihdoin on kytkin taas läjässä ja matka jatkuu kohti tuntematonta!
On se taas vaan nii hyvä!
Vastaa Viestiin