Antimadallus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: Antimadallus

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Breadfan kirjoitti:Tuossa satkussa kun on madallettu alusta ja ilmeisesti pyöränkulmat säädetty madalluksen jälkeen, niin varmaankin voin olettaa että jos laitan vakioalustan, niin pitäis säätää kulmat uudestaan? Ja iskarit täytys vaihtaa myös?

On "hiukan" liian kova soratielle tuo alusta.
Jos on normaalit iskarit niin ei tarvitse vaihtaa iskareita, mutta pyöränkulmat ehdottomasti tarkistettava.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Niinkuin taisin jo tuossa aikaisemmin mainita, niin hanki/laita vakiojouset alle ja käy säätämässä kulmia. Myyt nuo punaiset jouset ja saat rahat siinä takaisin, olihan ne sen verran uudennäköiset nuo vielä. Tai niin tekisin ainakin itse. :)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Menee menee, ihan hyvä sarjahan tuo taisi nyt ollakin kun kaikki samantyylisiä kaasuja.
Vastaa Viestiin