
Olen siis tunkemassa 16V moottoria 8V moottorilla alunperin tehdyn OG:n konehuoneeseen. 16V moottori on tonnarista ja niin myös sähköt. Tonnarissa oli Direct Ignition jotan en ole satkuuni laittamassa.
Eli kysymys kuuluu:
-Mitä DI:n johtoja kulkee samassa johtosarjassa polttoaineensyötön yms. kanssa (puhe siis moottorin johtosarjasta) Vai kulkeeko mitään. Onko DI:lle oma BOXI?
-Mitä on ne kaksi tai kolmekappaletta harmaita liittimiä ysitonnisen moottorinohjausboxin liittimen vieressä? Mihin vievät/mistä tuovat virtaa?
-Koska autossa on ollut tuo edellämainittu DI (Siis tonnarissa). Onko sen moottorinohajusyksikkö jotenkin erilainen kuin sellainen missä EI ole DI:ä
Kaikessa yksinkertaisuudessaan kysymys kuuluu että mitä mun tarvii yhdistää/muuntaa/vääntää tai kääntää että noi saa pelaan yhteen?
By the way... Eikös moottorin ohjaus ota tiedon kampiakselin asennosta siitä anturilta hihnapyörän takaa? Mitenkäs sitten jos samalta anturilta tarvis vielä ottaa tieto sytkällekkin? Rosvoliittimillä vai?!
