SAAB 900 8V -> 16V

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
V.I.P
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 19:07
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja V.I.P »

Elikä siis joo... Mulla meni itsellä hermo tohon K-jettiin kun ajelin kasivenasella jossa oli tuo Garretin TO4... Kun pisti Bochin testerin töissä kiinni niin seokset olivat tarkasti kohdallaan (HC=8000) :lol:

Tosin ei voi olla ainoastaan ruiskun vika tuollainen lukema mutta moottori olikin aivan seula... Ja nyt moottoritie fiilistelyissä menneen kansipahvin ja kannen jälkeen vielä seulampi...

No.. Se siitä ruiskusta ja pannusta... Nyt on kunnostettu 16v menossa keulalle.

Kävin myös tänään irroittelemassa yhdestä tonnarista kaikki piuhat konetilasta ja kojetaulun alta... Tämä tonnari siis oli turbo jossa jakaja hallilla... Eli ei enää mitään tyhjää jakajaa..

Otin myös APC:n johtosarjan ja boxin... Tainno... Siinä johtosäkissä oli lähes kaikki auton piuhat... Mahtui 200litran jätesäkkiin... :?

Nyt vain pitäisi purkaa nuo kasitappisen kylmäkäynnistys piirin piuhat yms. pois ja ympätä sinne nuo kaikki APC:n sekä sytkän hilut...

Boxit ajattelin tunkea siististi takapenkin alle vaikka tuleekin 15km piuhaa mutta se ei haittaa... Sitä saa kelasta...

Toivottavasti tuo nyt alkaa toimimaan... Ainakin vakioahtimella ensiksi mutta myöhemmin tulee tuo TO4 takaisin tai sit menen Lehtimäen Timpan juttusille...

Jokatapauksessa auto tulee olemaan ahdettu... Suuremmalla tai.... VIELÄ suuremmalla ahtimella... :twisted:
Vastaa Viestiin