Juu tiiän missä ruiskuboksi sijaitsee. Kyllä mun mielestä tolla ahtimella pääsee hyvin yli 250hv. Sen saa ahtamaan 1,5kiloa et kunhan vaa saa tarpeeks ainetta ja virtaukset kohillaan ni 270 vois olla. apc helvettiin bleederillä ahdot tappiin ni jo tapahtuu
Littleboy- kirjoitti:Juu tiiän missä ruiskuboksi sijaitsee. Kyllä mun mielestä tolla ahtimella pääsee hyvin yli 250hv. Sen saa ahtamaan 1,5kiloa et kunhan vaa saa tarpeeks ainetta ja virtaukset kohillaan ni 270 vois olla. apc helvettiin bleederillä ahdot tappiin ni jo tapahtuu
no sanotaan nyt että kyllä sillä saadaan vaikka se 300 ulos hetkellisesti koneesta, mutta ei mitenkään järkevästi, pakopaineita vähintään 2x ehkä jo 3 kertaa ahtojen verran ja kompura ja turbiini aivan kartan ulkona...
mutta kaikki tyylillään, en kiellä noin tekemästä mutta mitään järkeä siinä ei ole, isommalla ahtimella saa heti ottaa ainakin 0,5 paineista pois ja ollaan samoissa tehoissa ja vetäviä kierroksia rittää koneessa aivan eri lailla kuin tuo vakio puhaltimen 2000-4500...
Littleboy- kirjoitti:Juu tiiän missä ruiskuboksi sijaitsee. Kyllä mun mielestä tolla ahtimella pääsee hyvin yli 250hv. Sen saa ahtamaan 1,5kiloa et kunhan vaa saa tarpeeks ainetta ja virtaukset kohillaan ni 270 vois olla. apc helvettiin bleederillä ahdot tappiin ni jo tapahtuu
Kyllähän sillä liikkuu. Tosin tuossa Mitsun ahtimessa on kans se onkelma että, hukkiksen tankokin on niin löysä ettei jaksa pitää mainitsemisia ahtoja kovin kauaa. Jonkin verran sitä asiaa voi korjata ulkoisella lisäjousella tai ranettaa esim. garretin T3/4 jäykemmän hukkiksen kellon sinne.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Littleboy- kirjoitti: apc helvettiin bleederillä ahdot tappiin ni jo tapahtuu
Littleboy- kirjoitti: Se piikkas johku 1.5 bar ja laski 1.4 kiloon. Mutta eilenhän se piti tyhmyyksissää nakuttaa paskaks
Että näin
Porsii 24/7.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*