Moton kannentiiviste
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
kyllä uskaltaa laitta tuon tiivisteen.
se siihen tiivisteen kestoon vaikuttaa eniten missä kunnossa ja kuinka puhtaat tiiviste pinnat ovat.
kannattaa hio huolella kaikki lika ja hapettuma pois pinnoista.
se siihen tiivisteen kestoon vaikuttaa eniten missä kunnossa ja kuinka puhtaat tiiviste pinnat ovat.
kannattaa hio huolella kaikki lika ja hapettuma pois pinnoista.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Eilen soitin motoon ja tänään tiivisteet Jyväskylässä...Onpa nopeeta toimintaa ei voi muuta sanoa...900 I 16 Kat kirjoitti:antti.hakamaa kirjoitti:kyllä uskaltaa laitta tuon tiivisteen.
se siihen tiivisteen kestoon vaikuttaa eniten missä kunnossa ja kuinka puhtaat tiiviste pinnat ovat.
kannattaa hio huolella kaikki lika ja hapettuma pois pinnoista.
Pitääpä tilata...Samalla koko mylly pois ja öljyvuodot kuriin...![]()
Glaseri oli kannentiivisteenä...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Moton kannentiiviste
Itse ostin Motonetistä kansipahvin. Oli ELWIS merkkinen ... onks tästä tietoo.900 I 16 Kat kirjoitti:Kuulemma klaser merkkinen...tekeekö sillä mitään ???
PS.Pitääkö 900 Saabin kansipultit vaihtaa aina uusiin kun koneen avaa?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Mie oon sitä mieltä, että pultit voi verrata keskenään ja jos niissä on pituuseroja, eli joku pulteista on venähtänyt, niin sitten kaikki vaihtoon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Irtopahvit on Motossa milloin minkäkin merkkiset, kun taas yläpään tiivistesarja, joka on ScanTechin pakkaama, sisältää yleensä Elringin pahvin.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
itse kun tein kansirempan niin uusiin kannenpultitkin. Kun uusi pulttisarja ei ollut kun 30e ja eipähän tarvitse ainakaan jättää arpomisen varaan ettei mene niin pienestä remppa pieleen.koikko kirjoitti:Mikä on sitten kansipultin max. mitta ,jotta sen voi käyttää uudestaan??antti.hakamaa kirjoitti:ei niitä aina tarvitse, mutta kannattaane mitata. etteivät ole venähtäneet liikaa.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*