Kyseessä on satkun uusin mittaristo 92/93 malleissa oleva.Itselläni on turbon mittaristo jossa lämpömittari renaa.Tuli tuossa mieleen että käykö -92/-93 tavallisen lämpömittarin koneisto tuohon turbomalliin vai näyttääkö asteikko väärin kun on ahtopainemittari siinä ylhäällä?
Noista vanhemmista ei ainkaan sovi koska asteikot osuvat liian alas.
Sillä vaan että varmaan olisi helpompi löytää ehjä -92/-93 mallin mittaristo josta voisi tuon bensa ja lämpötila koneiston vaihtaa tuohon turbon mittaristoon.
Ja taas mittaristosta.
Ei taida sopia, nehän on sijoiteltu eri korkeudelle??
Saitko sen kierroslukumittarin toimimaan?
Et kertonut et on muutakin mittari-vikaa, saattaa olla mittaristossa maadoitusvikaa.
Mittaa lämpö ja polttoainemittarin liittimien kohdasta vastusarvot (oikeat löytyy jostain), voit päätellä onko mittarit oikeasti rikki.
Saitko sen kierroslukumittarin toimimaan?
Et kertonut et on muutakin mittari-vikaa, saattaa olla mittaristossa maadoitusvikaa.
Mittaa lämpö ja polttoainemittarin liittimien kohdasta vastusarvot (oikeat löytyy jostain), voit päätellä onko mittarit oikeasti rikki.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? 
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear

It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Moi.Tarkoitus olisi ensiviikonloppuna aloittaa toi kierroslukumittarin elvyttäminen.fforslund kirjoitti:Ei taida sopia, nehän on sijoiteltu eri korkeudelle??
Saitko sen kierroslukumittarin toimimaan?
Et kertonut et on muutakin mittari-vikaa, saattaa olla mittaristossa maadoitusvikaa.
Mittaa lämpö ja polttoainemittarin liittimien kohdasta vastusarvot (oikeat löytyy jostain), voit päätellä onko mittarit oikeasti rikki.
Eli entinen mittaristo oli -90 mallinen ja vaihdoin sen -92 malliseen.MOLEMMISSA mittaristoissa on se kierrosluvunputoaminen sieltä 4000rpm.
Entisessä mittaristossa taasen toimi lämpötilamittari normaalisti.Nyt tässä uudemmassa toimii aikansa hyvin kunnes pompsahtaa tappiin.
Re: Ja taas mittaristosta.
Mie joskus tutkailin tuommosta turbon mittaria ja mielestäni ne mittaritaulun takana olevat viisaria kääntävät mutikat ovat kyl ihan samanlaisia, kuin noissakin vaparin mittareissa. Ne on ruuvilla kiinni siellä muovirungossa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01