H-moottoriin hiottu nokka-akseli? Käy ja kukkuu

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
arska79
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 13, 2006 20:46

Re: H-moottoriin hiottu nokka-akseli? Venttiili töitä.

Viesti Kirjoittaja arska79 »

Suabisti kirjoitti:
arska79 kirjoitti:Nyt pelaa hienosti ei napsuta jakaja eikä mikään muukaan :)
Minkäslainen vehjes kyseessä on? :) Speksejä

Moro

Ajattelin että kehtaisko tästä tehdä tonne projekteihin juttua kun on jokkispeli

900i saab

Nyt siinä on 3mm laskettu kansi,317asteinen nokka 12.2 nostoa.imukanavat on siistitty ja vähän kairattu ohjurin ympäriltä.Pakoventtiilit on koneistettu paremmin virtaaviksi (saa nähdä kestääkö ne :) ) Männissä on reilu 3mmm venttiilin kolot.
ensiövälitys on muutettu 30/30.

Vauhtipyörä tulee vielä keveämpi ja säädettävä bensapaineen säädin.
Sukellusvene
"Hölösuu"
Viestit: 1171
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
Paikkakunta: Kuopio

Re: H-moottoriin hiottu nokka-akseli? Käy ja kukkuu

Viesti Kirjoittaja Sukellusvene »

Laita vaan projektikertomus, onpahan vaihtelua erilaisena projektina.
900S(T5.5) M1991(KR)
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: H-moottoriin hiottu nokka-akseli? Käy ja kukkuu

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Ookko tarkastanu ettei ensiö ketju jää liian pitkäksi tolla 30/30 välityksellä? Itellä oli toi sama välitys vakioketjulla ni paskaksihan se laatikko meni!! Nykyään on muistaakseni 31/34.
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
arska79
"Turbo"
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 13, 2006 20:46

Re: H-moottoriin hiottu nokka-akseli? Käy ja kukkuu

Viesti Kirjoittaja arska79 »

Make^ kirjoitti:Ookko tarkastanu ettei ensiö ketju jää liian pitkäksi tolla 30/30 välityksellä? Itellä oli toi sama välitys vakioketjulla ni paskaksihan se laatikko meni!! Nykyään on muistaakseni 31/34.
Joo ketjua piti lyhentää,olikohan yhden pätkän verran.
Pari vuotta ollut jo tuo välitys.
Vastaa Viestiin