toms kirjoitti: Ps. Tomaatin kannatais vaihtaa sisäilmanpuhdisti,n ilmasuulakkeita ku kattoo... vitsi vitsi...
.
Juu,u on kyllä vaihdettu ahkeraan suodatinta.Aina sieltä vaan läpi pääsee kun hiekkateitä tulee kesällä paljon ajeltua.Mutta hyvä pointti,ruman näköisethän nuo suulakkeet ovat.Nyt se on sitten aivan pakko putsata nuokin ettei jää itseä häiritsemään..
tomaatti kirjoitti:Kivat öljynpaineet. Etkö vielä saanu anturia kiinni?
Eipä ole ei. Kaikki paikalliset liikkeet kävin(anturi mukana) ja ei muka sopivaa kierrettä saa. Joutuu Speedpartsilta sen suodattimen alle tulevan adapterin varmaan ostamaan
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Mistä oot tuon 3:n mittarin telineen hommannu. Ittellä on speedpartsilta tilattu ja ei mee ilman leikkomista paikoilleen. On liian leveä, n. 5mm.
Onkohan valmistusvirhe vai onko vika saabissa
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind kirjoitti:Mistä oot tuon 3:n mittarin telineen hommannu. Ittellä on speedpartsilta tilattu ja ei mee ilman leikkomista paikoilleen. On liian leveä, n. 5mm.
Onkohan valmistusvirhe vai onko vika saabissa
Speedpartsilta tuli. Joo kyllähän tuo liian leveä on, mutta patentoin kiinnityksen itse. Ne vasemman puolen kynnet kun ei yltäny reunan yli, niin laitoin sinne pultit poikittain mihinkä ne kynnet yltää. Ja hyvin istuu!
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Mihinkäs mahdetaan kytkeä Saab 900 -86 2.0 kaasutinmallissa tollainen taloudellisuusmittari. Mittaa siis käsittääkseni imusarjan alipainetta ja mukana tulee letkua ja T-haara joka kuuluisi laittaa jonkun letkun väliin. Mikäs tuolta konehuoneesta nyt kannattaisi katkaista? Ja jos nyt jotain väliä on niin mittari on Biltemasta tilattu ja saapuu ensiviikolla tänne. :p
Itsellä oli A-tolpassa ahtomittari sellaisessa kupissa ja pultilla sivusta kiinni joten kulman sai määrätä ihan itse.
Eli tuosta a-tolpan matskusta pultti vaan sisäpuolelta läpi ja kotelon jalka siihen, johdot ja letkun saa menemään yllättävän nätisti kojetaulun ja tuon a-tolpan välistä alas kuhan kaikki ovat mustia niin eivät ota ees silmään.
Helpoin on tietenkin pultata teline keskikonsolin isoon läpeen, kyllä ne ahdot sieltäkin sen verta näkee mitä oikeasti on tarvetta.
edit: KUVA
tomaatti kirjoitti:Kivat öljynpaineet. Etkö vielä saanu anturia kiinni?
Eipä ole ei. Kaikki paikalliset liikkeet kävin(anturi mukana) ja ei muka sopivaa kierrettä saa. Joutuu Speedpartsilta sen suodattimen alle tulevan adapterin varmaan ostamaan
Löytyy tosta 900 joutava adapteri + sähköanturi poistoon.Tuossa mittari paketti keskikonsolissa, ja en noita kytke kiinni. Vaihto vaikka toimivaan perus öljynpaine anturiin, mikä tuohon satkuun sopii...
kerro lisää hyllyssä joutilas vdo:n painemittari.....sopisko siihen????
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Kattelin tota kans aikasemmin, aika härski Pitää muistaa toi kun tekee ite noita asennuksia tulevaisuudessa. Ja tosin parashan noita on vaan ite laitella kuidunkera mieleisekseen.
http://koti.mbnet.fi/brakke/saab/
Saapasta suvussa, ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
#2663 - Mikael Bragge
900i '93 2.1 (KA) 900t8 '86 (mega_pr) 900t8 '88 (va)