Vaan miten se säätö siis käytännössä suoritetaan, jos poljinkytkimet eivät ole kohdallaan?jus kirjoitti:Poljinkytkin on OK silloin kun polkimen ollessa ylhäällä ei ilma vuoda ja kytkimen liitinkoskettimien välillä johtaa sähköä. Poljinkytkimet on kytketty boksin kolmosnavan ja jarruvalopolttimon väliin, eli boksi näkee maatason (polttimon yli) silloin kun poljinkytkimet johtavat ja jarruvalo ei pala. Jos poljinta painetaan tai jarruvalo muuten vaan syttyy, cruise hyppää pois päältä.akyttala kirjoitti:Tuo poljinkytkinten säätäminen tosin jäi vähän hämäräksi. Miten se siis tehdään?
Asennevamma vaivaa asenushommissa(kin), siitä kannattaa parantua pian!
Vaan tarkastanpa nyt sitten ensiksi, ovatko kunnossa. Jos eivät, niin tulen ruinaamaan neuvoja säätämiseen..
Kiitoksia. Itse vedin sen letkun nyt sisään suoraan siitä rintapellin läpi, siinä oli kolme tulppaa ja keskimmäiseen tein pyöreän letkua pienemmän reiän ja melkoisen tiivis tuli, mutta ei kuitenkaan paina letkua kasaan.mart96 kirjoitti:kysyit muuten tosta alipaineletkusta-niin mulla 86 Aerossa se pumpulta tuleva letku tuli muistaakseni sieltä vasemman jalan puolelta niikun lokasuojan puolelta enemmän kun suoraan tulipellistä..
Itsekin tarkistaisiin ensiksi sen alipainepumpun-jos se toimii, niin etsii eteenpäin
Tuleeko se tavallisesti siinä sähköpistokkeiden vierestä vähän perään päin? Itsellä tulee siitäkin suuri nippu lisävarusteiden johtoja, mm. jälkiasennetun keskuslukon johdot.