Kumitiivisteet sivuikkunoihin
Kumitiivisteet sivuikkunoihin
Saakohan metritavarana tai muuten edullisesti mistään? Etuovien ikkunoiden murenevat kumiset tiivisteet pitäis vaihtaa tuoreisiin, siis nämä ikkunoiden alareunoissa ulkopuolella listassa kiinni olevat. Saab-varaosana myydään valmiina pätkinä, ja kumille tulee kyllä hintaa aika kivasti
Minua myös kiinnostaisi saako tuota metritavarana, kun tuon finkkuun ei taida löytyä tuota ees saabin tiskiltä.
No kauhea kiire ei ole,kun pari muutakin kohdetta ensiks laitettava...
No kauhea kiire ei ole,kun pari muutakin kohdetta ensiks laitettava...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vaikka kumia metritavarana löytyisikin, ongelmaksi voi jäädä se lista, jossa kumi on kiinni. Listat ovat usein aika vahvasti ruosteessa, jos kumikin on jo antanut periksi. Haperoon listaan ei liene helppo vaihtaa uutta kumia.
Olen useista purkuautoista ehjännäköisiä listoja irrotellut, mutta ovat olleet sisäpuolelta niin ruosteessa, että yhtään listaa ei ole vielä tarvinnut laittaa omaan autoon kiinni.
Juha
Olen useista purkuautoista ehjännäköisiä listoja irrotellut, mutta ovat olleet sisäpuolelta niin ruosteessa, että yhtään listaa ei ole vielä tarvinnut laittaa omaan autoon kiinni.
Juha
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00