![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kylmänä vähän naputti mutta lämpimänä käy kuin kasitappinen, enpä oo koskaan kuullut noin nättiä käyntiä 2,1 litrasessa.
Kolmannet huuhteluöljyt on nyt sisällä, kahdet ekat vaahtosivat melkoisesti. Nyt ei enää näytä vaahtoavan, mutta vaihdan tuossa vielä kerran, kun ajoa tulee vaikkapa ekat 100 kilsaa.
Jäähdysjärjestelmän putsasin CRC Radiator Cleanilla, semmosta sameeta öljynhajuista mömmöä sieltä tuli. Huuhtelun jälkeen systeemi näyttää puhtaalta, mutta paisariin tuli pikkuruisen vaahtoa vielä pinnalle. Tuskin kuitenkaan tarvii vaihtaa enää uudelleen.
Pahvissa oli muuten mukana erilaiset kiristysohjeet kuin nuo Saabin viralliset, kiristin kuitenkin Saabin ohjeiden mukaan, koska huomasin pahvin ohjeet myöhemmin.. erona lähinnä se, että tuon 90 asteen jälkeen seuraava vaihde oli -90 astetta + 8kpm ja viidentenä vaiheena taas +90 astetta.
Kannattaakohan tehdä jälkikiristys noitten ohjeiden mukaan?