Olin menossa ottamaan pakokaasu analyysiä katsastusta varten.
kipinä kateissa jonkatakia olin ottanut virranjakajan irtijä sytkä tietty pielessä.
Huoltamon pihalla sammutin auton ja uudelleen startatessa pensapumppu ei enää toiminut ennalta mitään oireita antamatta.
Onko yleistä että pumpun johtimiin tulee kontakti häiriö
SAAB 900s tbo -91
volvo 240 2.0 -87
toyota corolla -97
honda cbr1000 -96
hannuantti kirjoitti:Onko yleistä että pumpun johtimiin tulee kontakti häiriö:?:
Ei ole....... .lähes kymmenen ruiskusaabia ollut perheessämme eikä yhdessäkään ole ollut. Yksi pumppu mennyt mykäksi, toinen vaihdettu kun ei ollut tietoa edellisestä vaihdosta ja autolla kuitenkin piti ajaa talven pakkasilla pienen lapsen kanssa 300 km viikonloppuisin.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
hannuantti kirjoitti:Olin menossa ottamaan pakokaasu analyysiä katsastusta varten.
kipinä kateissa jonkatakia olin ottanut virranjakajan irtijä sytkä tietty pielessä.
Huoltamon pihalla sammutin auton ja uudelleen startatessa pensapumppu ei enää toiminut ennalta mitään oireita antamatta.
Onko yleistä että pumpun johtimiin tulee kontakti häiriö
Ei johtimiin vaan moottorin kollektoriin / hiiliin. Moottori tod.näk. kulunut.
Honda, Polaris, Victory, Indian ja Suzuki merkkihuolto Riihimäellä. Sefotec Tmi
Tutkiskelin yleis mittarilla mistä virtaon poikki.
KYLLÄ pensa pumppuun se johti.
Pumpulle menee 2 johtoa joissa oli kontakti häiriö rapsutin liitinpintaa ja pumppu käy iloisesti taas ja sain saabini leimalle mutta käsijarru ei toiselle puolelle ota ollenkaan.
bensa kyllä haisee, jostain syystä en saa pumpun kotelon kinnikettä kunnolla paikoilleen.
SAAB 900s tbo -91
volvo 240 2.0 -87
toyota corolla -97
honda cbr1000 -96