og,n laatikko repesi?
Re: og,n laatikko repesi?
Jep, mullahan tuo laatikko repes ja itse kyllä epäilen että pikkuvetopyörästä varmaan irtos hammas ja jäi väliin. Voihan toki niitä rattaan paloja olla muualtakin tullu, joka tapauksessa tilanteessa ei ollu voimaa käytössä ja kerrasta pamahti ilman ennakkovaroituksia. Mikäs muuten on tuo "JKn" projekti, aika rakennelma.
9-5 SE -98 2,3t autom. BioPower
Pontiac Firebird Trans Am -91 T-Top LT1+4L60E
No enpä mä niitä tuosta kuvasta näe, kun kaikki mahdollinen edessätomaatti kirjoitti:Siinähän ne näkyy kuvassa. http://img176.imageshack.us/my.php?imag ... kkajc4.jpgJamppa kirjoitti:missä kunnossa perän laakerit olivat? oliko niistä enään mitään jäljellä?

Ajattelin vaan, että jos laatikko on ulissut pidemmän aikaa, onkin toinen laakereista sylkässyt rullat ulos. Jolloin pääakseli pääsee liikkumaan pituus suunnassa. Kerran olen tuommoisella tavalla tuhoutuneen laatikon nähnyt mistä laakeri petti totaalisesti
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jaa siis tasauspyörästön laakerit. 

Kyllä kaikki laakerit tuntuu olevan kunnossa, laatikko todellakin toimi moitteettomasti ja oli äänetön kunnes...! Ainoa mistä puuttuu osia on pieni vetopyörä, mutta kukapa tietää onko irronnut ennen vai jälkeen poksahduksen.