Pikainen laturikysymys

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Reetu

Pikainen laturikysymys

Viesti Kirjoittaja Reetu »

9000 vm.88 laturi 80 A , minulta löytyy H-moottorin laturi 70 A vm.86.
passaako paikoilleen ja kannattako laittaa kun on 10 A pienempi.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Pikainen laturikysymys

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Hihnapyörän vaihdolla menee mitä todennäköisimmin paikalleen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikainen laturikysymys

Viesti Kirjoittaja jus »

Mertmi kirjoitti:Hihnapyörän vaihdolla menee mitä todennäköisimmin paikalleen.
Reetun tilanne taisi jo mennä ohi kun toisaalla kertoo vaihtaneensa laturin ja kyselee kampiakselin hihnapyörää.

99/90/900-laturissa yläkiinnityksen korvake on ohut ja jalkaan tuleva alakiinnitys on paksu 57 mm korvake. Kiinnityspultit kummassakin kiinnityksessä on 8 mm.

Vanhan 9000:n laturissa sekä ylä että alakiinnitys on paksulla 57 mm korvakkeella ja kiinnityspultit 10 mm.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin