OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
Alapään tiivistesarjan mukana tuli paperitiiviste, mutta suositus t16 mootorille olisi teräksinen. Onko suurta merkitystä kumpi ja miksi? Onko joku käyttänyt muuta, kuin terästiivistettä i16 tai t16 moottorissa? Ongelmia?
#1688
900 "S" 3D -92
900 T16 3D -85
900 C 3D -89
900 "S" 3D -92
900 T16 3D -85
900 C 3D -89
Re: OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
Itse laitoin ainakin tiivisteliimalla kiinni ja hyvin on pitänyt.. Saabin "karkkia"protossi kirjoitti:Alapään tiivistesarjan mukana tuli paperitiiviste, mutta suositus t16 mootorille olisi teräksinen. Onko suurta merkitystä kumpi ja miksi? Onko joku käyttänyt muuta, kuin terästiivistettä i16 tai t16 moottorissa? Ongelmia?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
paperiin olen luottanut ja hyvin pitää.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
Omasta kokemuksesta voin sanoa että paperista saa sitten kiristää todella varovasti. Varsin jos tiivisteliimaa välissä. Puristuu rikki aika helposti, asennettaessa.
Re: OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
Kiitos kommenteista. Kokeilen tuota paperitiivistettä. Vaihdan sitten vaikka teräksiseen kun ensimmäinen laatikko kuolee viri-viri-moottorin alla 

#1688
900 "S" 3D -92
900 T16 3D -85
900 C 3D -89
900 "S" 3D -92
900 T16 3D -85
900 C 3D -89
Re: OG900 Vaihdelaatikon ja lohkon välinen tiiviste.
Pelkkää tiivistemassaa olen käyttänyt eikä mitään ongelmia.