Ässän kanssa taas
Ässän kanssa taas
Eli nyt on ton -90 vuoden ässän kanssa sellasta ilmenny että kun ajele pidempää matkaa isolla tiellä niin alkuun menee ihan loistavasti mutta sitte ku on reilu 10 kilometriä tasakaasulla körötelly nii alkaa vauhti hiipumaan. Kaasun painaminen pohjaan ei auta.. sitte jostain kuulu joku outo kolahdus tai pamahdus tai joku. Nelonen silmään niin matka jatku sellasena tasasen nykivänä.
noniin, tuli taas ajeltua pidempää matkaa.
ja korkki löysällä. mutta ongelmat on samat.
Motaria kun ajaa sen yli 10 kilometriä 100-120 km/h niin se alkaa.
Vähän niinku veto loppuis hetkes ja palaa taas.
Alle satasta voi ajella tasakaasulla vaikka kuinka pitkän matkan ja kulkee ku juna ilma mitään ongelmia.
ja korkki löysällä. mutta ongelmat on samat.
Motaria kun ajaa sen yli 10 kilometriä 100-120 km/h niin se alkaa.
Vähän niinku veto loppuis hetkes ja palaa taas.
Alle satasta voi ajella tasakaasulla vaikka kuinka pitkän matkan ja kulkee ku juna ilma mitään ongelmia.
-
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: To Loka 07, 2004 21:03
- Paikkakunta: Turku
Aika jännää, kuupassani on aikalailla sama vika, tosin hyytyy yli 90 km/h vauhdissa ja alkaa nykimään.. Ihan eri tekniikastahan on kyse mutta jotenkin arvelen vian löytyvän sytkä puolelta, esim puola voi olla vioittunut. Kannattaa varmaan tarkistaa kaikki alipaineletkut kanssa ettei niissäkään ole vuotoja.
Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
#2439
#2439
Koskas bensansuodatin on viimeeksi vaihdettu?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Miulla meni tosta 900i:stä puola silleen, että mitä pidemmän matkan ajoi, sen huonommin se kulki ja kone kävi. Bensaakin meni aikatavalla enemmän, kuin normaalisti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
juu no jos sen puolan vaihtais.
ihme homma vaan ku semmosta 80-90km/h ku ajelee nii kulkee ku unelma..
ja moottoritievauhdissakin sen reil kymmenen kilsaa, sitte se alkaa.
Ensin nykäsee harvemmin, sitte se tiheentyy se nykiminen, ja sitte alkaa meneen tasasesti sillei että pätkäsee ja taas vetää.
Se loppuu ku laittaa pienempää silmään ja toimii taas hetken hyvin.
ihme homma vaan ku semmosta 80-90km/h ku ajelee nii kulkee ku unelma..
ja moottoritievauhdissakin sen reil kymmenen kilsaa, sitte se alkaa.
Ensin nykäsee harvemmin, sitte se tiheentyy se nykiminen, ja sitte alkaa meneen tasasesti sillei että pätkäsee ja taas vetää.
Se loppuu ku laittaa pienempää silmään ja toimii taas hetken hyvin.
Re: Ässän kanssa taas
Täältähän löytyki ite kirjottama vanaha aihe tästä aiheesta...
Nyt ollaan taas monet tuhannet kilsat satkulla ilman isompia ongelmia.
Nyt tossa ku sorvasin moottoritietä pidemmän matkan nii sama pätkimen alko taas..
Puolaa ei oo vaihettu mutta oisko mitää muita vinkkejä?
Nyt ollaan taas monet tuhannet kilsat satkulla ilman isompia ongelmia.
Nyt tossa ku sorvasin moottoritietä pidemmän matkan nii sama pätkimen alko taas..
Puolaa ei oo vaihettu mutta oisko mitää muita vinkkejä?
900S vm. -90
9-3 1.8t SC Vector AT -09
9-3 1.8t SC Vector AT -09
Re: Ässän kanssa taas
Vaihda puola?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Ässän kanssa taas
sytytyksen pääteaste tai pensapumppu myös oireilee noin viallisena.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Ässän kanssa taas
Ihmettelen vaa sitä ku ei oikein mitään muuta vikaa ole koko koneessa.
Nytki ajoin ilman mitään ongelmia noin 50 motaria.. Reilu tunti parkissa ja vähän kaupungissa ajoa.. sitte takas kotiin päin niin taas mentiin reilu 20 kilsaa motaria sujuvasti mutta sitte alko rykiminen...
Tuntu vähän että 100-120 kmh välissä se alottaa sen rykimisen herkästi.. jos ajeli yli 120 tuntu menevän paremmin.
Voisko samaa vikaa olla se että käynnistyy lämpösenä huonosti? Lämpöanturi on vaihdettu.
Tänään tossa kuullostelin tyhjäkäynnillä nii kyllä sieltä tais jotain outoja ääniä vähän kuulua ja tai vähänninku pätkiä se tyhjäkäyntikin hiukan..
Osaako joku sanoa noilla vioilla jonku varmasti hajalla olevan osan.
Auto siis virittämätön -90 vuoden ässä
Nytki ajoin ilman mitään ongelmia noin 50 motaria.. Reilu tunti parkissa ja vähän kaupungissa ajoa.. sitte takas kotiin päin niin taas mentiin reilu 20 kilsaa motaria sujuvasti mutta sitte alko rykiminen...
Tuntu vähän että 100-120 kmh välissä se alottaa sen rykimisen herkästi.. jos ajeli yli 120 tuntu menevän paremmin.
Voisko samaa vikaa olla se että käynnistyy lämpösenä huonosti? Lämpöanturi on vaihdettu.
Tänään tossa kuullostelin tyhjäkäynnillä nii kyllä sieltä tais jotain outoja ääniä vähän kuulua ja tai vähänninku pätkiä se tyhjäkäyntikin hiukan..
Osaako joku sanoa noilla vioilla jonku varmasti hajalla olevan osan.
Auto siis virittämätön -90 vuoden ässä
900S vm. -90
9-3 1.8t SC Vector AT -09
9-3 1.8t SC Vector AT -09
Re:
kaverin jetassa oli sama vika ja sama korjaus: puolan vaihto.Mertmi kirjoitti:Miulla meni tosta 900i:stä puola silleen, että mitä pidemmän matkan ajoi, sen huonommin se kulki ja kone kävi. Bensaakin meni aikatavalla enemmän, kuin normaalisti.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen