Hienosti muuten jyrähti syyskuusta seissyt Saaba tulille kun kannoin akun paikalleen. 2sec starttia ja kävi kun singer...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Puhutaanko nyt -5 pakkasista, vai jopa -15 pakkasista?Juha96 kirjoitti:Kyllä Saabissa ainakin Etelä-Suomen pakkasissa tarkenee paremmin kuin monessa uudessa autossa, vaikka olisikin tuo kesätermari. Eikä vaikutus bensankulutukseenkaan ole oleellinen varsinkaan jos kilometrejä ei ihan tuhatmäärin talvikautena kerry.
Samoilla linjoilla. Karvalakkikaasari toimii mainiosti 88-asteisella termostaatilla kelillä kuin kelillä, jos se muuten on suunnilleen kunnossa.lucaf kirjoitti:minä en ymmärrä miksi valita kesätermari jos ei autossa ole selkeätä ongelmaa. jos siellä on lämmöt hilannut ylös, ostat vain uuden 88 termarin ja ongelma on sillä ratkaistu.
kesätermaria käyttäisin vain poikkeustapauksessa, esim huono jäähdytin, jäähdytin tukossa tms. tai jos käyttäisin autoa pelkästään ruuhkaisessa kaupunkiajossa.
edit: itselläni oli muuten vastaavanlainen ongelma termostaatin kanssa, että panttasi ensimmäistä avautumista tosi pitkään ts. lämmöt nousi lähelle punaista. ja vika tosiaan oli termostaatissa.