Eli mullahan palo muutama bensapumppu kun toi painemittari lopetti toimimisen ja paineet oli korvakuulolta säädettynä pikkusen liian korkeet eli paluuletkusta ei tullut mitään -> pumppu kuumeni ja hajosi.
Tollasen ihan perusmittarin meinasin että nakkaan sinne, sain halvalla motonetistä kun tosta puuttu kaikki asennusosat (sovitteet ja letku).
Irrottelin ton paineensäätimen tosta, jenka on sama kun tossa mittarissa eli se ei tarvi mitään sovitinta tms.
Rälläköisin veke noi mittarin kiinnitysjenkatangot ja ton polttimon pitimen kun muuten sitä ei saanut paikalleen tohon painesäätimeen suoraan kun ne otti kiinni siihen.
Sitten toi vanha aina tota 2bar:ia näyttävä mittari pois. Eli piti vastaan tosta säätimen rungosta ja ruuvas mittarin irti.
Irti, vedin pikkusen tiivisteliimaa uuden mittarin jenkoihin.
Sitten vaan uusi mittari paikalleen.
Kiristäminen ei ollutaan niin helppo homma eli oli pakko vetää pihdeillä tosta mittarin rungosta kun siinä ei ole mitään mistä sen saisi kiristettyä, toi mutteri lähtee auki tosta kiinnityksen juuresta jos siitä koittaa kiristää. Eli siitä tuli siitä noi kuopat mittarin kyljessä.
Ton verran jätin paineita, todennäköisesti tiputan vielä bar:in tosta kun ajan sen tampereelle, kiertää ainakin paremmin polttoaine. Pelkään ton pumppusysteemin puolesta kun ei ole vieläkään ihan varmaa että toimiiko se.
Valmis. Eikös jotain 3.1:den luokkaa ollut vakiopaineet ?
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa