onko eroja polvisuojuksissa OG900-vm 85 ja vm93

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mart96
"Viggen"

onko eroja polvisuojuksissa OG900-vm 85 ja vm93

Viesti Kirjoittaja mart96 »

elikkä nyt tuli hommattua tähän asti kaikkein tuoreempi satku-900S vm 93.
Niin, niin-- yritän laittaa kuviakin :D
Mutta kun yritin tutkia keskuslukon toimimattomutta, niin huomasin, että polvisuojus näyttää pikkuisen toisenlaiselta, kun mun 85 Aerossa. Vai olenko mä sekoilemassa. En löytänyt äkkiseltä näitä ruuveja sieltä lokasuojan sisältä. Ja keskikonsoli on myös jotenkin enemmin ''upotettu'' siihen polvisuojukseen????

Ja sitten vilkkuu Airbagin valo kojetaulussa-mistähän kannattais aloittaa??
Kiitoksia jo etukäteen, kuten aina :wink:
ng900aero
"Saabisti"

Re: onko eroja polvisuojuksissa OG900-vm 85 ja vm93

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eikös EPC:stä näy niiden kojelaudan osien ero vuosimalleittain (tosin taitaa alkaa vasta -86 ainakin tuo oma EPC:ni). Käy nykimässä hiasta tallinnalaisella korjaamolla jotain Saab-korjaajaa, josko tulisi pikapikaa lukemaan ne SRS:n vikakoodit? Olen kiusannut korjaajia monet (sadat) kerrat, ja monet vikalukukerrat on korvattu bullakaffeella (tyyliin 10 vikalukukertaa vastaa yhtä bullakaffeeta) :)

Osaakohan og-satkun vikakoodeja lukea se Tech ollenkaan, vai pitääköhän olla ISAT, ja onkohan siellä teillä sellaisia?
Tossa SRS-vikahakujutussa on hankalaa se, että on suht. monia vikamahdollisuuksia, eikä tiedä saaneensa vikaa kuntoon ennen testilaitteessa käyntiä, vaikka vika olisikin korjattu (koska valo ei sammu kuin testilaitteella).
Käytä vaan suosiolla testissä :)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin