Olisko räjäytyskuvaa ulomman vetonivelen (86.vm 900) tiimoilta?
Pitäis vaihtaa suojakumi, ja onko vaikee homma? Vai vienkö korjaamoon...

Kiitos ja kumarrus!carimat kirjoitti:En oikein osaa tota EPCn kuvaa kopsaa tänne, mutta kokeillaan jos tää toimii
Elikkäs tossa linkissä pitäis näkyy osaluettelo räjäytyskuvineen:
http://kotisivu.dnainternet.net/thaapan/vetari.JPG
Itse ainakin vaihdoin nuo kumit irrottamalla vetarin sisäpäästä tuon ristikkonivelen, joka vain lukkosokalla paikallaan akselissa. Sitä kautta vaihtoi kätevästi kummatkin kumit.Vaatii tietty vetarin irroituksen...mielestäni ei paha homma, kunhan saa tuon ohjaustangon nivelen vaan auki...pallonivelet tietty kokonaisina pois, eli kaksi runkopulttia auki ja jousi tietty nippuun takaisin laitossa. Onhan siinä hommaa tolla tavalla, mutta toisinkaan tehnyt.
EDIT: Onhan siinä tietty pakko irrottaa jarrusatula vielä paketista pois, jollei letkua irrota ja haluu ilmata ... eli pari pulttia lisää
Käytännössä pitää joka tapauksessa ottaa vetoakseli irti autosta kuten edellä kuvattiin. Ainoa mistä vältytään on vetonivelen tai tripodin irrottaminen akselista, uusi yleismallin kumi pujotetaan nivelen tai tripodin yli asennuskartion avulla venyttämällä. Kartio pitää ostaa erikseen.Dizzy kirjoitti:Motonet... suojakumi ilman purkamista?