-Ex-ajoatuoni on -84T8A, ajettu 233 tkm. Sen APC:tä on ruuvattu (en muista enää miten) ja kysyisinkin, mitä ruuvia/potentiometria vääntämällä päästäisiin lähemmäksi tehtaan asetuksia. Auton automaattilaatikko vaihtaa turhan korkeilla kierroksilla (n. 75 km/h), ja ajatuksena olisi saada vaihtokohtaa alaspäin ottamalla ahtoja = vääntöä pois, jolloin momentinmuunnin saattaisi tulkita tilanteen paremmin.. Muuten pitäisi viedä auto B-W -vaihteistoineen pajalle, voiko näitä yksilöitä edes säätää kohtuuhintaisesti mitenkään? Ja autoon tuskin tulee vaihdettua manuaalilaatikkoa, kulkine on äitini käytössä ja hänen ajotavoillaan on vain terveellistä, että laatikko itse vaihtaa itseään..
Lohkolämmittimen asennuksesta ja APC-boksin "säätämises
Lohkolämmittimen asennuksesta ja APC-boksin "säätämises
-Käsissä on lohkolämmitinsarja, joka pitäisi saada T16-koneeseen (og900 -90). Korjaamo veloittaisi tästä toimenpiteestä min. 80-100euroa, joten onko tämä vaikea/mahdoton homma täysin amatööri"korjaajalle"? Kyseessä on vielä vanhantyyppinen isolla ulkopistokkeella varustettu sarja, ja kun auto on Aero, niin ei viitsisi korisarjaa antaa tärveltäväksi.. Autossa ei ole koskaan ollut lohkolämmitintä (=Italiasta), joten kuinka tiukalla lohkolämmitinproppu voikaan olla, kun oletetaan että sitä ei ole koskaan avattu?
-Ex-ajoatuoni on -84T8A, ajettu 233 tkm. Sen APC:tä on ruuvattu (en muista enää miten) ja kysyisinkin, mitä ruuvia/potentiometria vääntämällä päästäisiin lähemmäksi tehtaan asetuksia. Auton automaattilaatikko vaihtaa turhan korkeilla kierroksilla (n. 75 km/h), ja ajatuksena olisi saada vaihtokohtaa alaspäin ottamalla ahtoja = vääntöä pois, jolloin momentinmuunnin saattaisi tulkita tilanteen paremmin.. Muuten pitäisi viedä auto B-W -vaihteistoineen pajalle, voiko näitä yksilöitä edes säätää kohtuuhintaisesti mitenkään? Ja autoon tuskin tulee vaihdettua manuaalilaatikkoa, kulkine on äitini käytössä ja hänen ajotavoillaan on vain terveellistä, että laatikko itse vaihtaa itseään..
-Ex-ajoatuoni on -84T8A, ajettu 233 tkm. Sen APC:tä on ruuvattu (en muista enää miten) ja kysyisinkin, mitä ruuvia/potentiometria vääntämällä päästäisiin lähemmäksi tehtaan asetuksia. Auton automaattilaatikko vaihtaa turhan korkeilla kierroksilla (n. 75 km/h), ja ajatuksena olisi saada vaihtokohtaa alaspäin ottamalla ahtoja = vääntöä pois, jolloin momentinmuunnin saattaisi tulkita tilanteen paremmin.. Muuten pitäisi viedä auto B-W -vaihteistoineen pajalle, voiko näitä yksilöitä edes säätää kohtuuhintaisesti mitenkään? Ja autoon tuskin tulee vaihdettua manuaalilaatikkoa, kulkine on äitini käytössä ja hänen ajotavoillaan on vain terveellistä, että laatikko itse vaihtaa itseään..