Juu onhan se tekniikka eksoottinen, tässä tosin ainakin toistaiseksi hyvässä kunnossa. Jos laukee niin B-kone menee tilalle helposti ja tulipeltiä muokkaamalla mahtuu vaikka T16. Mukavasti vapautuneet prosenttisäännöt sen jopa mahdollistaakin.
Mun mielestä ton pellin alle kyllä sopis parhaiten B-kone tuplakaasareilla ja automaatilla
juu tekniikan vaihto ei ole este....mutta se yleinen luulo/tieto ....... trumpan koneista...hih.... juu tuplakaasari tomaatti ois aika lepponen yhdistelmä tuohon....hmm molemmat löytyis tallista.....hmm laskee euroja...ei vaik möis mopon ja auton riitä tuohon....däääm....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Itse möin avo 99 viime viikolla,puoli pakosta hieman pitkin hampain.Saabi oli jo hiukkasen kulahtaneessa kuosissa,koska rakennettu vuonna 93 sen jälkeen vain ajettu.Itse maksoin autosta 350e,seurasin auton hintakehitystä noin vuoden verran ennen ostoa.Ei ollut tollekkaan mun ex Saabille ilmeisesti jonossa ostajia koska hinta laski aika reilusti alkuperäisestä hinnasta. Auto oli 3 kesää ainoa käyttis.Paras muutos minkä tein saabille oli kun vaihdoin B koneen ja nelilovisen H koneeseen ja vitoslaatikkoon,parani käyttömukavuus ja toimintavarmuus aika eri tasolle.En kyllä itse möisi tuota keltaista avoa alle 2000e.Montakohan noita avoja on olemassa/liikenteessä.
pakinen kirjoitti:Odota 5 v. ja myy sitten jos enää haluat. Johonkin hyvään kuivaan paikkaan odottamaan parempia aikoja
Odottele ja hommaa kunnon talli saabille!!
Turhaan paniikissa myyt hienon avon eniten(lue:vähän) tarjonneelle!!
Ajan kans löytyy ostaja ja kaupoista nauttii,sekä ostaja ja myyjä!!
PS:ei noita liikaa ole tarjolla.
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid