Tulipa hankittua SAAB pienen tauon jälkeen. Kaikenlaisia ysisatasiakin on ollut tähän mennessä ties kuinka monta, mutta ei tälläistä puutteellisella katolla varustettua puhallinlaitosta. Siihen liittyyenkin kysymys katon mekanismeista. Katto ei aukea tai sulkeudu sähkökäyttöisesti vaikka käsijarru on päällä ja sulakkeet ehjät. Mistä ja miten siis etsimään vikaa? Sekä toiseksi, pitäisikö takana kylkien päällä olevien nivelien suojaksi tulla jonkinlainen kotelo tai kangas, muuten aika on "teknisen" näköinen.
Rättikatto 900 ongelmia
Re: Rättikatto 900 ongelmia
En tuohon katon toimimattomuuteen osaa sanoa mitään, mutta kyllä niputettua kattoa varten on muovinen peitekansi. Sulle varmaan kuuluis beigenvärinen kotelo verhoilun väristä päätellen.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Re: Rättikatto 900 ongelmia
Toimiiko käsijarrun merkkivalo? Ja tais sille olla oma relekin...
Kalle
Kalle
9-3 -99 T5 E85
99 -70 Museokilvissä
900 CD -84, 900 GL -88
Chevrolet Transport -99
99 -70 Museokilvissä
900 CD -84, 900 GL -88
Chevrolet Transport -99
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Re: Rättikatto 900 ongelmia
Löysin tämän vanhan ketjun ja pitää kommentoida tähän.
Kyseessä on tod.näk. sama auto. (via USA) Nyt muutama viikko sitten kun otin autoa käyttöön niin koetin avata kattoa, se liikahti 5 senttiä mutta ei muuta tapahtunut kuin releet napsutti takapenkin alla. Aikani pähkäiltyä ja sulakkeita tutkimalla tarkastin
oikealla ohjaustehostimen öljysäiliö läheltä mustan, johdon välissä olevan sulakepitimen.
Siellä sisällä muovirunkoinen sulake. Se oli lämmennyt ja litistynyt kasaan. Metalliosa
oli ehjä mutta lopetti kosketuksen koska muovi oli painunut kasaan. Uusi sulake ja taas toimii.
Kyseessä on tod.näk. sama auto. (via USA) Nyt muutama viikko sitten kun otin autoa käyttöön niin koetin avata kattoa, se liikahti 5 senttiä mutta ei muuta tapahtunut kuin releet napsutti takapenkin alla. Aikani pähkäiltyä ja sulakkeita tutkimalla tarkastin
oikealla ohjaustehostimen öljysäiliö läheltä mustan, johdon välissä olevan sulakepitimen.
Siellä sisällä muovirunkoinen sulake. Se oli lämmennyt ja litistynyt kasaan. Metalliosa
oli ehjä mutta lopetti kosketuksen koska muovi oli painunut kasaan. Uusi sulake ja taas toimii.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.