Kulutus jää nähtäväksi mutta pihiltä (K-Jetiksi) tuo vieläkin tuntuu.
Edellisessä autossa ajotietokoneen mukaan kulutus putosi reilulla litralla, kun peräkärrin lisälaidat pakkasi kesken matkan kärriin makaamaan. Eivätkä ne silloinkaan kovin aerodynaamisesti siellä olleet...perälaudan vaikutusta en enää uskaltanut kokeilla. Mutta että ihan totta ne puheet tyhjän avokärrin jarruvaikutuksista taitavat olla.meverkko kirjoitti:
Tyhjän peräkärryn vetämiseen pieni kommentti:
Jos olen vetänyt pitkän matkan tyhjää kärryä, olen nostanut päätylaidat takaluukkuun (jos sinne mahtuu). Joskus olen kiinnittänyt ne lavalle kuormaliinoilla. Vaikutus oli suuri, varsinkin kun aikanaan veteli kärryä 1,2 litraisella Kadetilla.
Heh. Aika karuja totuuksia tulee. Ite ajoin monet monet reissut kotimaassa 900i -88:lla. Kyllä tommonen og900 pieksää ominaisuuksissaan monta autoa, mutta tottakai se on jo vanhanaikainen ja on varmasti monta parempaakin matka-autoa. Hintaluokassaan se on kuitenkin aivan erinomainen valinta maantielle, kunhan vaan alustassa ei ole välyksiä.meverkko kirjoitti:Tuota noin. Miten tän nyt sanoisi... Ootteko ihan tosissanne ettei og900 parempaa matka-autoa olekaan? Toki auto on erinomainen omassa hintaluokassaan.
Vaikka autossa on cruise, AC ja 92 mallin penkit. Melua riittää joka suunnasta (renkaat, ovet, moottori), suuntavakavuus on tuulessa mitä on. Toki auto on hintaluokastaan erittäin hyvä matka-auto, kuten sanoin. Mutta aika on jo ajanut ohi.
Ei kannata semmosta...petteri75 kirjoitti: Mutta esim. 300-1000 euron hintaluokassa satkulla saattaa olla vielä nykyäänkin jotain annettavaa. Mutta entäs esim. Xantia?