Kytkintyökalu
Kytkintyökalu
Millainen on se työkalu millä saa painettua paineasetelman sisään jos esim. työsylinteri on pettänyt ? Saisiko kuvia kiitos.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: Kytkintyökalu
Jos tarkoitat niitä asetelman kynsiä, niin itse tein kahdesta noin 3mm rautalangasta "letin" minkä sorkin meisselin kanssa sinne kynsien ja asetelman rungon väliin. Hyvin toimi. Se pitää vaan työntää kunnolla sinne ja niin syvään kun menee, ettei kynnet jää kantamaan. Kuvaa siitä ei ole olemassa, mutta 2 kytkintä sillä laitettiin.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24626
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Kytkintyökalu
matkahuollon rahdit maksaessa lainaan sulle työkalua.....ei jää remppa kesken...iso ja toimiva....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Kytkintyökalu
En tartte niitä rautalankoja ja en tarvitse lainaan sitä mitä nalleolut tarkoittaa.
Mulla on ollut omatekoinen sellainen mikä painoi siitä painelaakerin takaa ja otti tukea vaihdelaatikosta mutta nyt aattelin tehdä uuden ja haluan sellaisen kuin se alkuperäinenkin oli koska:
A. Oon lainannut vuosia sitten sen jollekki ja ei ole palauttanut ja en muista kuka lainas
B. Teen uuden jos joskus tartten /joku muu tarttee/ yks kaveri kyseli vasta et josku tarttis lainaan.
C. Mulla ei varmaankaan ollu just samanlainen kuin se orkkis esim. tuennan suhteen
Jollain saabin ulkolaisella sivulla missä on kaikkee korjaus ym. vihjettä on ollut kuvat ko . orgis kamppeesta ja ihan käytössä mut ku ei tullu mieleen mikä sivu se oli eikä oo aikaa hakeekkaan ko. sivua.
Ne linkki sinne liikuu fooorumilla aikaajoin mut kun ei muista yhtään osoitetta.....
Mulla löytyy jos jonkinlaista erikoistyökalua ko. autoon ja haluan niitä lisää / kehittä et siksi nyt tämä työkalu projektin alla.
Mulla on ollut omatekoinen sellainen mikä painoi siitä painelaakerin takaa ja otti tukea vaihdelaatikosta mutta nyt aattelin tehdä uuden ja haluan sellaisen kuin se alkuperäinenkin oli koska:
A. Oon lainannut vuosia sitten sen jollekki ja ei ole palauttanut ja en muista kuka lainas
B. Teen uuden jos joskus tartten /joku muu tarttee/ yks kaveri kyseli vasta et josku tarttis lainaan.
C. Mulla ei varmaankaan ollu just samanlainen kuin se orkkis esim. tuennan suhteen
Jollain saabin ulkolaisella sivulla missä on kaikkee korjaus ym. vihjettä on ollut kuvat ko . orgis kamppeesta ja ihan käytössä mut ku ei tullu mieleen mikä sivu se oli eikä oo aikaa hakeekkaan ko. sivua.
Ne linkki sinne liikuu fooorumilla aikaajoin mut kun ei muista yhtään osoitetta.....

Mulla löytyy jos jonkinlaista erikoistyökalua ko. autoon ja haluan niitä lisää / kehittä et siksi nyt tämä työkalu projektin alla.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: Kytkintyökalu
Tuolla on kuva siitä työkalusta:
http://www.hexfiles.com/site/index.php/ ... ml?start=2
http://www.hexfiles.com/site/index.php/ ... ml?start=2
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Re: Kytkintyökalu
Kiitoksia , nuo oli just ne kuvat mitä olin nähnyt !
Oli muuten ihmeellinen tuo suojakumi / jousihässäkkä painelaakerilla... Ei oo tullut ikinä vatsaan moista vaikka -93 ollu uusin OG900 mitä olen kytkimiä rapannut.
Muutenki auto oli kohtuullisen paljon ruostunut konehuoneesta. Englannin sateet....ja suolattu talvikausi.
Englantilaisia MP-lehtiäki ku selaa ja juttuja käytetyistä pyöristä kun lukee niin ruoste on ongelma moottoripyörille juttujen mukaan ja karuja ne mopot on kuvissakin...
Oli muuten ihmeellinen tuo suojakumi / jousihässäkkä painelaakerilla... Ei oo tullut ikinä vatsaan moista vaikka -93 ollu uusin OG900 mitä olen kytkimiä rapannut.
Muutenki auto oli kohtuullisen paljon ruostunut konehuoneesta. Englannin sateet....ja suolattu talvikausi.
Englantilaisia MP-lehtiäki ku selaa ja juttuja käytetyistä pyöristä kun lukee niin ruoste on ongelma moottoripyörille juttujen mukaan ja karuja ne mopot on kuvissakin...
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147