En ole nyt viime aikoina niin aktiivisesti lukenut tätä puolta omani vaihtuessa 9000 sarjalaiseksi, mutta aina silloin tällöin on tullut kurkattu ja luettua pinta puolisesti.
Mutta ongelmaan, joka on mutsin 900i -87 manuaali eli on näillä pienemmillä maljoilla? kun on vielä vanhoilla jarruilla.
Laatikko rupes tänään pitään ääntä kun ompelukone
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Herääkö kellään mitään epäilyksiä aiheuttajasta
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Itse ajattelin, että laakeri jostain päin lootaa, lähinnä vitosen ja nelosen puolelta
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Toinen mihin aikoihin se laatikon sisäinen keskitys tuli noin, jos hakee vaihto laatikon....
toisaalta kun auto ihan käyttö autona ja tarkotus kestää vielä semmonen 5v ja 100tkm niin vois ite vaihtaa vaan nää laakerit kun laatikko muuten toimii moitteetta. Naapurissa kyllä olis asentajakin apuna, joka remppaa laatikoita työkseen..
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ja lisäks tod. näk. liittyy tähän että auto haiskahtanu parin viikon ajan ajon jälkeen aina välillä palaneelle kumille/öljylle. Paikkaa hain kerran vimmatusti muttei löytynyt ja käskin vaan ajeleen kyllä sit itsensä ilmi antaa. Nyt kun katoin öljyt laatikosta ja puhdistin tikun rättiin niin se haiskahti samalle eli viittaisi pahasti kyllä johonkin kuumenneeseen laakeriin
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)