Hmm, voinko tulkita viestisi jopa niin, että sen mahtuu kaiuttimen reiästä vaihtamaanMimmi kirjoitti:Himmennin on mittaristossa mistaakseni peräti 2:lla ruuvilla kiinni ja suunnilleen samanikäisestä se käy paikalleen.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hmm, voinko tulkita viestisi jopa niin, että sen mahtuu kaiuttimen reiästä vaihtamaanMimmi kirjoitti:Himmennin on mittaristossa mistaakseni peräti 2:lla ruuvilla kiinni ja suunnilleen samanikäisestä se käy paikalleen.
Jep. Noin olen täältä lukenut ja yritän vielä löytää vaihtomittariston, ennen kuin alan tekemään. Toki tuo pelkkä himmentimen vaihto houkuttaa enempi, että kilometrilukemaa ei tarvii "ruuvata".Mimmi kirjoitti:Ei mahdu, ainakaan minun räpylöilläni.
Mittariston käteenottamisen jälkeen homma on helppo. Mittaristohan irtoaa, kun olet irrottanut kojalaudan naamaosan.
Otat vaan siitä vanhasta mittaristosta sen nopeusmittarin ja vaihdat sen siihen uuteen.Ei siinä muuta "ruuvausta" tarvita kuin ne mittariston ruuvit jonka jälkeen ne vasen ja oikea puolisko lähtee irti ja voit vaihtaa nopeusmittarin.jariha kirjoitti:Jep. Noin olen täältä lukenut ja yritän vielä löytää vaihtomittariston, ennen kuin alan tekemään. Toki tuo pelkkä himmentimen vaihto houkuttaa enempi, että kilometrilukemaa ei tarvii "ruuvata".Mimmi kirjoitti:Ei mahdu, ainakaan minun räpylöilläni.
Mittariston käteenottamisen jälkeen homma on helppo. Mittaristohan irtoaa, kun olet irrottanut kojalaudan naamaosan.
Kiitos, löytyihän se sieltä. Miten se lähtee irti?Mimmi kirjoitti:Jarruvalokytkin löytyy jarrupolkimen yläpäästä kiinnikepellistä.
Putsari on uuden näköinen ja siten ok. Tuosta huomaa, että menohaluja ois, mutta kun pitäisi mennä yli 60 km/h, niin siellä esiintyy pientä nykimistä, ettei kaikkea saa irti. Mutta alle 60 km/h nopeuksissa ja matalilla kierroksilla meno on todella miellyttävää. Siellä vääntöä on käytettävissä. Mutta just tuollainen "ohituskiihtyvyys" on todella huono. Toki turbon jälkeen noin toki varmasti tuntuu, mutta on tässä muutakin.rr kirjoitti:Joko olet katsonut ilmansuodattimen? Vaikuttaa kulkuun juuri kierroksilla. Sitten ne sytkätulpat tietysti.
Vapari i16 on _todella tasaisesti_ alhaalta asti vääntävä. Voimaa on heti tyhjäkäynniltä alkaen. Huipputeho taitaa olla kuuden tonnin pinnassa. Turbon jälkeen saattaa tuntuakin tukkoiselta, vaikkei välttämättä sitä ole. Täällä koettu samat tukkoisuuden tunteet, mutta kellon perusteella kulkee speksien mukaan.
Näyttäisi olevan sekajohdotus ja tosiaan sininen virranjakajan kansi. Molemmat "huoltokirjan" mukaan vaihdettu syksyllä. Voi hyvinkin olla osasyy, mutta toisaalta, monien osien vaihtaminen viittaisi myös siihen, että vikaa on etsitty jo ainakin kesästä asti. Mutta joo, noi menee vaihtoon, ellei sitä ennen muuta syytä löydy.Kylö kirjoitti:Tuolta sinun nettisivuilta katselin, että sinulla on punaiset tulpanjohdot. Onko ne alkuperäisiä bourdicordeja vastaavat? Eikös nää ollut aika tarkkoja siitä, että on oikeat tulpanjohdot? Myös virranjakajan kansi näyttäisi olevan sininen alkuperäisenä se on ruskehtava...
"Huoltokirjan" mukaan noista kaikki, paitsi alipaineletkut ja polttoainepumppu on vaihdettu. Mutta kuten jo heti alkuun sanoin, osaan epäillä vaihdettujen osien sopivuutta.dimebak kirjoitti:Jakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot, tulpat, ilmansuodatin, alipaineletkut, bensansuodatin ja polttoainepumppu.