Back in business

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Back in business

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Pitkähkön hiljaiselon jälkeen otin taas vanhan luottopelin käyttöön ja palailin tänne foorumillekkin.

OG on tuossa muutaman kauden ollut vähällä ajolla ja lähinnä seisonnassa. Kilsoja ei ole tainnut kertyä tuhattakaan parissa vuodessa.

Viimeviikolla tuli öljyt vaihdettua yms. pikkuhuoltoa tehtyä. Pesu ja vahaus tietty myös..

Hyvin se tuntuu ainakin toistaiseksi toimivan... :)

Mitähän tossa pitäisi erityisesti huomioida, kun on taas otettu käyttöön?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
rille
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Heinä 07, 2005 15:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Back in business

Viesti Kirjoittaja rille »

alipaineletkut alkaa varmasti katkeilemaan vähän sieltä sun täältä.. tää nyt kaikkien tiedossa taitaa ollakkin.. mutta oma auto seiso joskus vähän pidempään ja sen jälkeen niitä alko sitte jokapaikasta katkeemaan :)

Kerralla kaikki uusiksi vaan!
900S vm. -90
9-3 1.8t SC Vector AT -09
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Pitää tarkistella noitakin.
Konehuonepesu on jokatapauksessa edessä, niin samalla voi vähän tarkemmin syynäillä.

Jotain näyttää vähän tiputtavan auton alle, lienee jäähdyysnestettä. Kaipa vesipumppu tai sitten syylari.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Oze
"Turbo"
Viestit: 286
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 13:49
Paikkakunta: Jyväskylän korpilahti

Re: Back in business

Viesti Kirjoittaja Oze »

kyllä se tiivistyy kun ajelis välillä jos seisottaa. tiivisteet haurastuu kun eivät saa voitelua
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Vastaa Viestiin