Ongelma satku t8 -89 apc-mittari ei skulaa ja tyhjäkäynti hu

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
jefu
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 14:50
Paikkakunta: Lahti

Ongelma satku t8 -89 apc-mittari ei skulaa ja tyhjäkäynti hu

Viesti Kirjoittaja jefu »

Eli mittari samassa,ei ahda eikä alipainetta ja tyhjäkäynti huonoa.missähän mahtaa kyteä vika??? Kertokaa arvoisat gurut vastaalkajalle
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Tervetuloa palstoille,

Vasta-alkajia voi neuvoa myös käyttämään foorumin "haku" toimintoa. Kyseessä kuitenkin melkoisella varmuudella alipainevuoto. Vilkaiseppa ihan ensiksi että kaikki alipaineletkut on kiinni ja ehjiä.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jefu
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 14:50
Paikkakunta: Lahti

letkuhan se mikä vuoteli!!!

Viesti Kirjoittaja jefu »

Kiitos neuvosta.
jefu
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 14:50
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jefu »

niin vuotohan se siellä!!!
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

yleensäkkin jos mittari nousee vaikka vaan vähäsen tai normaalisti mutta ei kuitenkaan mene alipaineen puolelle niin sillon jostain "pikku letku" irti
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vastaa Viestiin