Pari kysymystä: -Miten kytkimen saa irroitettua?
-Onko minkä hintainen kapistus, puhallin toimii kyllä kun kääntää ilmanjaon asentoon 'isot nuolet'. Mutta muissa asennoissa 1-2-3 asennon väänttelyllä ei ole vaikutusta, eli onko kaikki etuvastukset sitten palaneet.
Lämmityslaitteen puhaltimen kytkimestä
..
Jups, sitä arvelin itsekin, outoa vaan, että kaikki nopeudet ovat kyrvähtäneet yhtäkkiä, vai pimentääkö yhden vastuksen pimeneminen kaikki nopeudet? Mites tuo kapistus lähtee irti, radio on onneksi keskikonsolissa ja tavaralokeron poisottamisen jälkeen kytkimen taakse näkee suht hyvin, mutta irti en sitä saanut, onko se ruuveilla kiinni, vai pitäisikö lähteä rankemmalla kädellä nykäisemällä, jota vähän epäilen
Ja olisiko jollakin myydä varmasti ehjää käytettyä kytkintä, sellaiselle olisi tarve.Saabin kautta saattaa olla tyyris? Tosin kyllähän tuolla kesällä pärjää ja hiukset kuivuu hyvin
, mutta talveksi voisi hitaammat nopeudet olla tarpeen. Voi tarjota yv:nä tai kittyhawk@suomi24.fi 040-7377001

Ja olisiko jollakin myydä varmasti ehjää käytettyä kytkintä, sellaiselle olisi tarve.Saabin kautta saattaa olla tyyris? Tosin kyllähän tuolla kesällä pärjää ja hiukset kuivuu hyvin

Kyllä minä ainakin veikkaisin sitä etuvastusta. Täytyy muistaa, että siinä nuolet sivulle asennossa ainoastaan puhallin saa täydet jännitteet suoraan, eli 1-3 asennoissa kaikissa jännite tulee etuvastuksen kautta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01