tuna1000 kirjoitti:Missähän olis semmosia vaakoja? Onko katastuskonttoreilla?
Ainakin Kempeleessä Lakeuden Katsastuksen iskaritesteri näyttää paljonko kukin rengas painaa maata vasten. Lukemat eivät tulostu paperille, mutta näkyvät hetken testiproseduuri alussa tai lopussa.
Kaatopaikoilla on myös vaa'at; niiden perusteellahan isommat kuormat hinnoitellaan.
Ei se laatikko vissiin aina hajoa? Ei olla saatu tuosta Saabin tekniikalla varustetusta samarasta vielä yhtään laatikkoa hajalle. Laatikolla oli ajettu asennusvaiheessa noin 400tkm. Nyt n. 20 lähtöä takana ja laatikon keston suhteen ei ongelmia. Yksi vetari meni tyhmyyden takia poikki. Onkohan tehoa sitten vain vielä liian vähän? Millä tässä nyt pystyy kehumaan ku ei saa edes OG satkun laatikkoa hajalle..
Suppari kirjoitti:Veikkaanpa että syy laatikon kestoon löytyy oikein valitusta turbosta. Onko 35 vai 40?
Juu. Turbo on HX35.
Nyt on alla M/T ET Street 26" x 10,5" x 15" slicksit ja lukkona kemppi. Jääauto tästä alkujaan piti tulla mutta suoran pätkää tämä kesä ajettu..
Luulen, että osasyynä laatikoiden hajoamisiin on löysä moottorintuenta ja pompottava alusta. Nämä yhdessä tekee melko iskuja voimansiirrolle. Kerran alkoi samara burniksessa pomppia ja heti meni vetari poikki. Silloin oli vielä vakio iskunvaimennus.
Ei ole punnittu samaraa mutta ennemmin yli kuin alle tonnin. 1010kg on samara painanut alkujaan.
vartti meni slickseillä
1,798s
11,844s
190,55km/h
Niinhän siinä yleensä käy, jos aika paranee niin loppunopeus tippuu. Tuossa vaan tuli samassa yhteydessä lisättyä toinen bensapumppu kun laitettiin slicksit. Edellisillä testipäivillä oli bensansaanti ongelmia ja sitten viimeisellä kerralla läppäri päätti hajota niin tuon osuus jäi vähän epäselväksi.