![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Fiero sen sijaan piti esitellä noin kerran viikossa viimevuoden puolella, onneksi nyt ovat oppineet tuntemaan eteläsuomessa
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
V.J.S kirjoitti:
Nimimerkillä näin meillä.
Tässä homman ääripäät. Kyllä hymyilytti tuo V.J.S:n selostus kun itsellekin on tuollaista joskus sattunut. Ylensä kyllä pallojen pultit saa kohtuudella irti. Varsinkin jos palloina on käytetty jotain halpiksia joita on sitten vaihdettu vähintään joka toiseen katsastukseen.V.J.S kirjoitti:Nyt tästä kyllä unohtui se, että kun laitat jotain sinne ylätukivarren ja koripalkin väliin, niin melkoisen suurella todennäköisyydellä on palkki sen verran hapettunut, että pettää...sitten kiireessä lähdet hommaamaan jostain jousipuristimia joilla saa jousikuorman pois tukivarrelta (palloniveleltä), tätä ennen on toki juuttuneet pyöränpultit aiheuttanut jo parin ristikkoavaimen ja hermojen täystuhon. Tässä kohtaa sitten pallonivelen levityssakset käyttöön. Totea pallonivel kovemmaksi kuin sakset, jotka lohkeaa. Kun vihdoin useamman tunnin taistelun jälkeen pääset pallonivelen kiinnityspulttien kimppuun, on alapallon pultit ruostunut täysin kiinni (eli joko katkeavat pallonivelen rungon sisään, tai aukeavat, mutta pultti ei lähde silti irti). Tao näitä pultteja isoimmalla lekalla mikä kylästä löytyy. Kun tämä ei toimi, kuumenna pultteja hitsipillillä tms (samalla polta melkein koko autotalli) Sitten viimein rälläkkä käteen kun mikään ei auta, ja leikkele pallonivel paloiksi (varo nyt kuitenkin sitä tukivartta). Tämän jälkeen alapallonivelen vaihto onkin lasten leikkiä.Saabi C900 kirjoitti:Laitat jotkut kalikat sinne ylätukivarren ja korin väliin, laudanpalan tjsp.
Auto ylös, pyörä irti.
Sitten otat sen pallonivelen olkatuesta ja sen jälkeen tukivarresta.
Uusi tilalle ja ajoon.
Nimimerkillä näin meillä.
Ei tietenkään näin mustavalkoisestiClassic 900 kirjoitti:Menetkö kalastamaan leimaa jollain romuttamolle kuuluvalla pommilla, että pääset jatkamaan kohtalon uhmaamista, vai menetkö tarkastuttamaan autosi kunnon voidaksesi varmistua sen liikenneturvallisesta olemuksesta.
...vaan nimenomaan näinhän se asia on.Classic 900 kirjoitti: Mutta kuten yllä olevasta voi päätellä, epätasaista on palvelu.