määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?
Re: määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?
Riittääköhän tuotto pumpussa? Mistä päättelet, että se menee laihalle yläkierroksilla? Ainakin siinä yhdessä videossa se näytti käyvän sikarikkaalla, kun tuli pakoputkesta mustaa savua.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?
kun antaa kierroksia niin heti kun läppä aukeaa niin booaa, eikä kärsi nostaa kerralla korkealle kierroksi kun rupeaa paukkumaan ja pätkimään. sitten jos nostaa kädellä säätimen lautasta tai antaa tyhjäkäynti suuttimella lisäbensaa niin toimii kohtuu hyvin..Mertmi kirjoitti:Riittääköhän tuotto pumpussa? Mistä päättelet, että se menee laihalle yläkierroksilla? Ainakin siinä yhdessä videossa se näytti käyvän sikarikkaalla, kun tuli pakoputkesta mustaa savua.
kyllä tuo vaikuttaisi liian korkealta ohjauspaineelta, koska sai houkutella käymään kylmänä ja tuntuu ettei tuo jaksa imeä sitä lautasta kunnolla ylös..kädellä lautasta nostamallakin ohjauspaine tuntuu melko isolta..
vois tietysti kokeilla laittaa ohjauspaine letkuun säätöventtiilin ja sillä säädellä paineet kohilleen.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80