![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tarkastelimme kaasuläpän kyljessä sijaitsevaa jousta, joka pitää läpän kiinni, kun kaasua ei paina. Kyseinen jousi taitaa olla jo 360 t ajetussa autossa hieman huono ja rähjääntynyt, mutta emme sitä oikein irtikään saaneet...
Mitenkä kyseisen jousen saa mahd. irroitettua/huollettua/vaihdettua ja onko siitä mitään hyötyä, vaiko kuuluuko vaan taudinkuvaan?
...Kaverilla oli mitsussa sama tilanne, mutta se johtui vaan siitä, että ukko meni vaihtamaan kaasuvaijerin tarvikeosaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja sitten on vielä se auton huono käynnistyvyys; Jauhaa mielestäni ihmeen pitkään, ennenkuin suostuu käynnistymään, joskus sillointällöin kuuluu vain pihahdus ja otetaan uusiksi (Asconassa totuin tähän) Käynnistyttyään käy kyllä kaikilla, eikä siinä sitten enää mitään onkelmia olekkaan. Uuden akun hommasin viime viikolla, joten siitä ei ole kysymys. Onko tässä nyt vielä jotain kikkoja, vai pitääkö ruveta itsessään starttia tutkimaan?