Ässän tyhjäkäyntiominaisuuksista...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
solex
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 23:18

Ässän tyhjäkäyntiominaisuuksista...

Viesti Kirjoittaja solex »

On ollut ajossa vuoden verran 92 ässä. Ihan mukava peli sinällään mutta, mutta, noi tyhjäkäyntiominaisuudet vähän ihmetyttää. Alusta asti tyhjäkäynti on ollut lievästi vaeltavaa mutta kuuluu kaiketi ominaisuuksiin. Jokunen kuukausi sitten ilmeni uusi ominaisuus. Reilummin kun antaa käskyä tai ajaa hiukan pitempään isommilla kierroksilla ja sitten löysää kaasun niin ei jää tyhjäkäynnille vaan sammuu. Lähtee kuitenkin uudelleen käyntiin ongelmitta. Vaihdettu lämpöanturi ei vaikutusta. Seuraavaksi tyhjäkäyntiventtiili (on muuten vaikeasti löydettävä osa) ei vaikutusta. Sitten imu, eikä vaikutusta. Ennen näitä palikoita vaihdettu alipaineletkut uusiin eikä pitäisi olla vuotoja. Ei vilkuttele oranssia ja käynnistyy hyvin. Lisäksi leimalla käydessä päästöarvot olivat kuulemma hyvät. Kärry on muuten vakio paitsi satkun oma välijäähy lisätty. Niinpä, että mitähän sitten kannataisi kokeilla?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ässän tyhjäkäyntiominaisuuksista...

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Bypass-venttiilin kalvo rikki.. Kokeile imemällä alipaineletkusta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin