Oli pakko käydä lukee kirjastossa tuo 10-1986 tuulilasi ja ei annettu kyllä hyvää kuvaa ajettavuudesta ym.
Joko autossa oli alusta päin persettä ku ei etes ohajus keskittänyt ja luikerteli tais itte oli koeajaja / kirjoittaja päissään.
Mitä aikoinaan oli Saabeja testissä ( muuallakin kuin suomessa ) niin kyllä ajettavuutta ja vakautta kehuttiin.
Sai koko jutusta kuvan että kirjoittaja ei tykännyt Saabeista.
satku kampeaa oikealle
Re: satku kampeaa oikealle
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Re: satku kampeaa oikealle
Nonii...etujarruremppa saatu onnistuneesti tehtyä ja nyt on sen verran kilometrejä takana, että voidaan tehdä jokinlaisia johtopäätöksiä. Satkun ajettavuus muuttui aika merkittävästi eli rullaa huomattavasti kevyemmin ja herkemmin, eikä paikat lämpene. Mutta tänään sitten se tuli taas aika selkeästi ilmi. Tuulee aika reippaasti, motarilla about 100kmh vauhtia ja mieleen tulee F1-maailmassa käytetty termi "ohjaamo täynnä käsiä". Satku reagoi tuulenpuuskiin aivan älyttömän herkästi ja saa ohjata ihan tosissaan. Täytyy ilmeisesti käydä noiden reaktiotankojen puslien kimppuun...
-9³ SC 1.8t A5 BioPower Stage1 vm-07-
-900i 16V vm-91-
-900i 16V vm-91-
Re: satku kampeaa oikealle
Tuon ikäinen 900 i16 taisi olla ainakin etukallistuksenvakaajalla varustettu jos en ihan väärin muista. Laita vakaajan päätykiinnitykset ja ennenkaikkea runkokiinnityksien kumiosat timmiin ja välyksettömään kuntoon niin katoaa kummasti se tuulenpuuskissa huojahtelu, ja vaikuttaahan se myös muutenkin koko auton ajotuntumaan.